Nails | Flower power nails

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een leuke nail art online heb gezet.
Omdat het nu vakantie is betekend het dat ik zeeen van tijd heb om voor jullie weer een nieuwe nail art te maken.
Dat heb ik gedaan.
Daar is deze flower power nail art uit gekomen.
Benieuwd hoe ik dit heb gedaan?
Lees dan gauw verder want ik heb er een foto tutorial van gemaakt!
Het is zomer, dat weten we allemaal.
De meeste mensen zoeken het nog warmere buitenland op en komen bijna chocolade bruin terug als het even mee zit.
Omdat ons lichaam nu een lekker kleurtje mag op doen vind ik dat onze nagels daarbij niet mogen ontbreken.
Met dat idee ben ik wat gaan experimenteren met de nagellak die ik op dat moment droeg.
Ik had ergens wel een idee maar toch wist ik niet wat ik als eind resultaat in mijn hoofd had.
Uiteindelijk is dit het eind resultaat geworden;
Zelf vind ik het resultaat nog best aardig gelukt.
Ik ben nooit zo van de hand nail art vooral omdat ik daarvoor te veel tril, maar ondanks is dit me toch nog best aardig goed afgegaan.
En ben ik dus ook blij met het resultaat.

Omdat ik een nail art heb gemaakt en ik die graag met jullie wilde delen heb ik deze in een foto tutorial gezet.
Eigenlijk wilde ik een filmpje maken maar aangezien ik nog geen statief voor mijn camera heb ( als je tips hebt laat ze in een comment los! ) kon ik dat dus niet doen. Vandaar dat het een foto tutorial is geworden.
Laten we gauw beginnen!

Wat hebben we nodig?

- Base coat
- 1 kleur als basis kleur ( in mijn geval 2 blauwe )
- 2 stripers die goed te zien zijn
-  Top coat 



Wat gaan we doen?
Voor dat we beginnen halen we zo als altijd eerst de oude nagellak eraf met wat nagellak remover en brengen we een base coat aan. Als deze goed is opgedroogd gaan we verder.

1. Breng de basis kleur die jij hiervoor wilt gebruiken aan en laat deze goed drogen.
Ik gebruikte hiervoor mijn 2 nieuwe lakjes van Safari. 

2. Nu pakken we de eerste striper, ik gebruikte hier de witte striper van Essence voor. Hiermee ga je 3 blaadjes tekenen. Bij mij paste er drie op dus vandaar dat ik er drie heb gedaan. Als jij het mooier vind om er minder of juist meer te doen kan dat natuurlijk ook, It´s your choice! Laat deze goed opdrogen.

3. Nu we de blaadjes hebben getekend gaan we ze inkleuren. Ik heb dit zoals je ziet met een paarse striper gedaan. Het is aan jou de keus of je hier een striper of een ander soort kwarstje voor gebruikt. Eventueel zou je dit ook met dots kunenn doen als je geen kwarstje hebt. 

4. Als laatste kun je als het nodig is de witte lijntjes nog meer zichtbaar maken. Als je dat hebt gedaan en het is goed droog doe je er nog een top coat over heen. Lak deze over je hele nagel maar 1 keer zodat het de nail art niet laat strepen.

Dit is de nail art die ik graag met jullie wilde delen.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of hij een beetje gelukt is.

Wat vinden jullie van deze nail art en tutorial?
Hebben jullie nog tips / suggesties voor wat voor nail art jullie de volgende keer zouden willen zien?

Love && Enjoy 






2 opmerkingen