Column | Bijkletsen met Naomi

Ook voor deze week heeft Naomi weer haar best gedaan!
Voor vandaag heeft zij een Tag ingevuld, een tag waardoor jullie haar weer een beetje beter leren kennen!
Benieuwd naar de Tag en benieuwd naar Naomi?
lees dan gauw verder!



Hee iedereen! Genieten jullie al een beetje van de vakantie? Oh ik zeker! Als jullie dit lezen zit ik in Scandinavië! Lekker lekker! Maar oké, ik heb een tag voor jullie! Ik vind het zelf een hele leuke omdat Jullie mij zo iets beter leren kennen! Let’s start!


Deze tag bestaat uit 5 verschillende onderwerpen! Make-up, Nails, Body, Fashion en Random! Hier komt hij:
-          Make-up
Blush of bronzer: Blush! Blush geeft kleur aan je gezicht!

Lipgloss of lipstick: Lipstick! Ik hou niet van plakkerige lippen! :3

Eyeliner of oogpotlood: Oogpotlood, simpelweg omdat eyeliner teveel werk is, haha!

Foundation of concealer: Concealer! Foundation geeft altijd zo’n zandgezicht.

Neutrale oogschaduw of felle kleuren:  Absoluut neutraal! Dit vind ik veel mooier bij mezelf.

Pressed of losse oogschaduw: Pressed, ik heb echt al ongeveer 5 keer een potje met losse oogschaduw laten vallen dus dat is niet echt iets voor mij.

Kwasten of sponsjes: Kwasten! Sponsjes zuigen heel veel product op en dat is zonde.

-          Nagels
Opi of China Glaze: China Glaze, ik heb nog geen ervaring met O.P.I.

Lang of kort: Kort maar wel met een wit randje.

Acryl of natuurlijk: Natuurlijk, dat vind ik zelf het mooist.

Licht of donker: Beide! Zomer licht en in de herfst en winter donkere kleuren.

Matt of glans: Glans, maar matt vind ik ook heel mooi.

Shimmer of creme:  Creme! Ik hou niet zo van shimmer.

-          Body
Parfum of body splash: Body splash, dat is wat lichter dan een zware parfum.

Lotion of body butter: Body butter, ik vind dat lekkerder voelen dan een vloeibare lotion.

Body wash of zeep: Geen van beide? Haha ik heb geen idee! Gewoon, douchegel!

Lush of Sabon: Sabon! Sabon heeft echt de lekkerste geurtjes!

-          Fashion
Jeans of trainingsbroek: Naar school jeans en thuis trainingsbroek.

Lange mouwen of korte mouwen: Lange mouwen, ookal draag ik meer korte mouwen.

Jurkjes of rokjes: Jurkjes! Rokjes zijn soms een beetje irritant om te combineren.

Streepjes of een opdruk: Opdruk! Maar dan niet te druk.

Slippers of sandalen: Sandalen! Die staan veel leuker en zijn ook mooier.
Sjaals of hoedjes: Sjaals, en anders mutsen.

Armbandjes of kettingen: Armbandjes, en dan vooral veel combineren.

Hakken of platte schoenen: Liever platte schoenen,  met hakken is fietsen heel erg moeilijk, haha.

Jasje of vest: Weer hetzelfde, ik kan niet kiezen! Beide!

H&M of C&A: Wow H&M, haha! H&M altijd!

ZARA of Bershka: Deze tag is moeilijk! Haha weer beide! Hoe kan ik nou kiezen!

Vero Moda of New Yorker: Vero Moda, die hebben meer aardetinten.

Online shoppen of naar een winkelcentrum: Liever online shoppen, daar zijn meestal alle maten beschikbaar maar naar de stad is ook heel leuk! Dan kun je kleding passen en vooral schoenen!

-          Hair
Krullen of stijl: Beide is prachtig! Ik kan niet kiezen, maar he, don’t worry! Daar heb je een stijltang en een fohn voor! J

Staart of knot: Knot! Maar dan wel een rommelige knot.

Schuifspeldjes of clipjes: Schuifspeldjes, die zie je minder goed zitten.

Haarlak of gel: Haarlak, van gel krijg ik echt crunchy haar.

Lang of kort: Liever lang, dan kan ik meer met mijn haar doen.

Licht of donker: Zelfde als bij de nagellak! In de zomer licht en in de winter donker.

Pony of lok: Beide! Ik heb nu een pony maar over een paar maanden word dat een lok, daarvoor had ik altijd een lok.

Opgestoken of los: Los, opgestoken vind ik altijd een beetje netjes overkomen tenzij het een messy bun is.

-          Random
Regen of zonneschijn: Eerlijk gezegd, regen! Dan hangt er altijd zo’n gezellige sfeer.

Sneeuw of ijs: Sneeuw! SNEEUWENGELTJES!!!

Zomer of winter: Winter, dan kan je gaan skiën en snowboarden.

Herst of lente: Lente, dan zijn de bomen zo mooi roze en is het lekker warm.

Chocolade of chips: Chocolade. :3

Patat of pizza: Pizza, pizza, hoooo pizza! Patat vind ik iets te vet.

Kroket of frikandel: Kroket, zeker weten.

Ochtend of avond: Avond, ik ben dus echt een avondmens, ik blijf de hele nacht op als het kan.

Zee of strand: Beide, zwemmen is leuk maar op het strand liggen zonnen is ook top.

Kat of hond: Beide, haha ik kan gewoon niet kiezen. Ik heb wel een kat (Puck).

Computer of tv: Computer, daar kan je namelijk ook op tv kijken! Oeh valsgespeeld.

Muziek maken of dansen: Muziek maken, of het nou op mijn gitaar is of door te zingen, ik ben alleen een danspersoon op een feest!

Zo, hehe, dat was hem dan! 
Ik tag iedereen die dit leest dus ga jij deze tag ook doen? Laat een berichtje achter op mijn blog of hieronder bij de reacties! 
Bedankt voor het lezen iedereen!

Love && Enjoy 

Geen opmerkingen