Muziek top 5 week 31

Het is weer tijd voor een nieuwe muziek top 5.
Deze week geen top 5 met nieuwe liedjes.
Maar een muziek top 5 waar ik 5 liedjes met jullie deel die ik het best vond van alle afgelopen muziek
top 5's.
Benieuwd wat mijn top 5 is?
Sinds week 46 in 2011 ben ik al bezig met iedere week weer een nieuwe top 5 voor jullie klaar te zetten.
Iets wat iedere week weer een klus is, maar wel een klus is waar ik met veel plezier iedere week weer aan begin. 
Dit omdat muziek luisteren nou eenmaal tot mijn hobby's behoord.
En dan mijn top 5 iedere week met jullie te delen is echt waanzinnig leuk!
In totaal betekend dat ik met deze top 5 mee geteld alweer op 38 top 5's uitkom. 
Al 38 weken verder na de eerste top 5.

En uit al die top 5's heb ik 5 nummers ( 5 van de 150 liedjes gemiddeld (!) ) uitgekozen die ik zelf het leukste vond. En dat was me een klus! 
Maar net zoals iedere andere top 5 wel weer een hele leuke klus!
Hierbij dus mijn 5 favoriete, Enjoy!

#1; Birdy - Skinny Love.


#2; Glennis Grace - Always 


#3; Ed Sheeran - The A Team


#4; Rihanna - We Found Love

#5; Beyonce - Love On Top

De meeste nummer zijn toch wel nummers van de grootste artiesten van dit moment.
Niet gek want die blijven ook meestal het langst hangen, teminste dat is bij mij zo.
Ik had eigenlijk nog veel meer liedjes willen delen, maar aangezien het maar een top 5 is en ik daar niet aan wil afwijken laat ik het hierbij.
Another time beter!

Wat vinden jullie van deze top 5?
Wat zijn jou favorite uit de top 5?
Wat is jou favorite liedje van de afgelopen week?

Love && Enjoy 





1 opmerking

  1. Leuke songs! Die van Beyoncé vind ik echt geweldig, ik probeer 'm altijd helemaal mee te zingen, maar het is echt zo'n moeilijk nummer. Moet ik nog even voor trainen ghehe. xx

    BeantwoordenVerwijderen