Column | Queen Helene Mint Julep Mask

Hallo allemaal! De zomervakantie is (bijna) voorbij en de lay-out van Lifestyle and Art is helemaal veranderd naar La Bella Fleur, ik vind het heel mooi geworden! Maar genoeg gesproken, tijd voor de column! Nu (voor mij althans) school weer begint moet je er wel weer een beetje goed uitzien. Een gezichtsmasker is perfect om je huid eventjes op te peppen voordat je aan een nieuw jang laar hard werken begint! Ik stel aan jullie voor: Queen Helene Mint Julep Mask!
Benieuwd?


Onder de beauty liefhebbers is dit masker vast wel bekent en waarschijnlijk ook zeer geliefd! Toen ik op Boozyshop aan het surfen was kwam ik de maskers tegen in allerlei formaten, heel erg handig. Ik besloot de travel size te bestellen voor mee op vakantie.

Het masker belooft dat het puistjes en mee-eters verminderd, dat is geweldig voor iemand met een jonge vette huid. Het is een kleimasker en kleimaskers staan daar ook om bekend.

Als eerste de geur: Het masker ruikt naar mint tandpasta, haha.
De substantie: Het is een dikke brokkelige creme totdat de warmte van je gezicht en handen hem een soortvan smelt en dan word hij heel erg dun.

Het masker is heel erg fris als je hem aanbrengt (dat kan vervelend zijn voor sommige mensen omdat het wel erg fris is voor je ogen, dat klinkt een beetje raar). Het masker droogt redelijk snel en als hij eenmaal hard is geworden haal je hem eraf met lauwwarm water en een washandje. Je huid voelt zo zacht als babybilletjes.

Dat met die puistjes.. ik weet niet helemaal of dat waar is maar je merkt wel dat je huid frisser is. Ik vind dit een heel goed masker en raad hem echt aan! Heer-lijk.

Hebben jullie ervaring met dit masker of andere maskers van Queen Helene?

Ps: Zoals jullie misschien al hebben gemerkt ben ik gestopt met mijn blog. kk zal natuurlijk wel hier nog doorgaan maar iedere dag een artikel schrijven was toch echt te veel. 

Instagram: NaomiValerie

Love && Enjoy 


2 opmerkingen

  1. Als je naar de foto kijkt waar je de crème op je hand hebt, lijkt hij niet zo uitnodigend om te gebruiken, maar ik heb er al heel wat goede dingen over gehoord, dus ben ook wel benieuwd hoe hij werkt!

    Ik volg je (: Volg je terug?

    Elke

    http://peachesandmondays.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Elke Dit is een foto van net na de applicatie. Ik had ook ffoto's gemaakt van hoe het masker "opdroogd" en dat ziet er wel goed uit hoor ;) Zeker het proberen waard.

    ~ Naomi

    BeantwoordenVerwijderen