Muziek top 5 week 35

Het is alweer vrijdag.
Dit betekend deze week 3 dingen;
Weekend, laatste vakantie dag en tijd voor een nieuwe muziek top 5!
Vandaar dat ik deze top 5 weer zorgvuldig heb uitgezocht.
Benieuwd?
Voor mij zit de vakantie er na vandaag ook weer op.
En moet ik er ook weer aan geloven; vroeg opstaan, stressen, huiswerk en alles wat daarbij nog meer komt kijken. 
Ja, ook voor mij houd deze heerlijke tijd van vrije tijd op.
Maar, morgen ga ik eerst nog mijn verjaardag vieren ( ik ben al jarig geweest maar vier het morgen ) en daarbij mag ik niet klagen aangezien ik volgende week maar 2 dagen naar school hoef. 

Omdat het 'harde' leven weer gaat beginnen ben ik toe aan een top 5 die mij daarbij helpt.
Het klink mischien een beetje raar, maar bij sommige liedjes krijg ik een gevoel dat ik door die muziek 'het' weer aan kan.
Mischien ligt dit aan mij en ben ik de eenige die dit gevoel kan creeren, toch wil ik het proberen om dit gevoel een beetje aan jullie te laten voelen.
Dit doe ik door middel van 5 liedjes waarbij ik dit gevoel de afgelopen week sterk, heel sterk heb gehad.
Luisteren en voelen jullie mee?

#1; Regina Spektor - How 


#2; Jesse & Joy - Me Voy 

#3; Ellie Goulding - Lights 


#4; Darryl - 't Maakt Niet Uit

#5; Rudimental ft John Newman - Feel The Love
Ik moet toegeven dat deze liedjes niet geheel nieuw zijn in de muziek top 5.
Zo heb ik zeer waarschijnlijk de laatste twee nummers al vaker voorbij laten komen.
Maar ook in deze 2 nummers zit iets waardoor ik een schop onder mijn kont krijg en door ga als het waren.

Over de eerste 2 nummers komt binnenkort nog een uitgebreid artikel, meer daarover kun je dus lezen wanneer die online staat. Dit kan morgen al zijn, maar ook volgende week. 

Dit was de top 5 die ik deze week met jullie wilde delen.
Wat vinden jullie van de nummers?
En van welk nummer of nummers kan jij een harde schop onder je kont krijgen waardoor je weer door gaat met waar je gebleven was?

Love && Enjoy 






3 opmerkingen