Hoi regen, oh ik bedoel Holland!

Yes, of eigenlijk nooo I'm back!
Even een klein verslagje van mijn vakantie.
Benieuwd?
Na 12 dagen met een temperatuur die niet lager is geweest dan 25 graden is het wel even weer wennen om weer terug te zijn.
Van 's morgens kwart over tien tot een uur of 4/5 in de zon met tussendoor een duik het zwembad of in de zee is zeker niet verkeerd.
En dan vooral als je 's avonds gedouched hebt en ziet dat je weer lekker bijgekleurd bent.

Zoals ik al eerder vertelde zijn we dit keer met het vliegtuig in een hotel gegaan, normaal gesproken ( lees zolang ik mij kan herinneren ) gingen we altijd met de auto en caravan.
Dit jaar hadden we dus het roer omgegooid en zijn we gaan vliegen. Naar Griekenland oftewel Greece!

Het was wel raar, we zijn gewend een auto te hebben en over zo even naar toe te kunnen rijden, maar dat kon dus niet.
Ondanks hebben we wel 3 dagen een auto gehuurd en zijn we even het eiland wezen door touren.
We hebben straatjes gepasseerd die je normaal gesproken voorbij zou rijden met een normale auto. Straatjes waarbij je de spiegels moest inklappen omdat je er anders niet door zou passen.
We hebben hele mooie plekjes gezien, en vooral hele mooie stranden.
En we hebben niet alleen een auto gehuurd maar hebben ook een dagje een boot gehuurd en zijn we lekker wezen varen.

Ik heb gelukkig een heleboel foto's gemaakt en kan dus met de foto's toch nog even het gevoel van daar terug halen.
Q: Zouden jullie het leuk vinden als ik wat foto's uitzoek en die in een pictures of my life ( dan holiday ) zou verwerken?

Even een klein berichtje tussendoor, mijn vakantie is dus meer dan geslaagd! 
Ik ben bijna een negerin dus de zon heeft goed zijn best gedaan, mischien zelfs wel iets te veel z'n best..

En, hoe was jullie vakantie?
Zijn jullie nog weg geweest of ga je nog op vakantie?





3 opmerkingen

  1. Leuk verslagje, welkom terug!
    Ik zou zo'n pictures of my life wel leuk vinden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Ja, ben benieuwd naar de foto's.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verslagje, ik ben benieuwd naar je foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen