Muziek top 5 week 34

Wauw, wat een amazing week was dit!
Dit was geen nederlandse zin, maar goed.
Omdat het zo'n amazing week was heb ik ook deze week weer 5 amazing songs voor jullie klaar staan!
Benieuwd?

Maandag werd ik 18.
Woensdag had ik mijn eerste rijles en heb ik een nieuwe fiets gekocht.
En nu, nu is het alweer vrijdag en bijna de laatste week voor ook ik weer naar school moet.
Bah, daar nog maar eventjes niet aan denken.
Maar zonder muziek was ik de week niet doorgekomen.
Laten we dus maar snel beginnen!

#1; Birdy - Just A Game

#2; Beyonce - I Was Here

#3; Will.I.am This is love ft Eva Simons 



#4; Fun - Why Am I The One 



#5; Lange Frans - Beloofd is beloofd


En vooral naar het nieuwe nummer Just A Game van Birdy kan ik maar niet stoppen met luisteren.
Weer zo'n prachtig nummer.
Ik zou eigenlijk best wel piano willen kunnen spelen en vooral na het beluisteren van dit nummer...

Dit was hem voor deze week.
Wat vinden jullie ervan?
Wat is jou favoriete muziek van deze week?

Love && Enjoy



2 opmerkingen

  1. Superleuk! This Is Love is echt een lekker nummer en I Was Here ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I was here, geweldig nummer! Just A Game is trouwens prachtig hè? Birdy heeft zo een mooie en bijzondere stem..

    BeantwoordenVerwijderen