Personal | Pictures of my life

Het is weer tijd voor een pictures of my life.
Een uniek kijkje in mijn leven met behulp van foto's die ik in de afgelopen weken heb gemaakt.
Ook sinds ik thuis ben heb ik weer heel wat foto's gemaakt.
Zo veel foto's dat mijn sd kaartje van mobiel ( waar zo'n 850 foto's ) op staan vol is.
Hoogste tijd om weer een nieuwe pictures of my life te maken en mijn sd kaartje te legen.
Uiteraard zijn deze foto's zoals bijna altijd weer met mijn mobiel gemaakt en hebben ze dus niet het allerbeste kwaliteit.
En zoals jullie ook wel van mij gewend zijn staan ze ook deze keer weer in willekeurige volgorde omdat mijn mobiel alles door elkaar gooit.
Enjoy!

Dit was nog voor de vakantie, ik heb voor de HELE vakantie inclusief een aantal dagen langer omdat ik niet wist of ik dan de puf had om artikelen te maken, ingepland. 
En ik was trots, want wat is dat een werk zeg!
Maar gelukkig is tijdens mijn vakantie het allemaal goed gegaan en hebben jullie niks gemerkt van dat ik weg was ( toch?!) 

Een van de mooiste boeken die ik de afgelopen tijd heb gelezen.
Ik had er ook een artikeltje over geschreven, die kun je hier lezen.
En ik was trots want ik kreeg een compliment van Lowie van Gorp over het schrijven van het artikel.


Slippertjes waar ik zo langzamerhand mee getrouwd ben.
Vind ze zo leuk!


Nog even een fototje van de tijdens de vakantie waar ik mijn haar een keertje anders droeg dan anders.
Zoals je een beetje kunt zien had ik mijn haar in een schuine staart met een bloem.
Vaker doen?
Helloo french manicure!

Nadat we terug kwamen van Corfu hebben we nog  2 daagjes bij mijn oma op de camping gestaan waarna wij de caravan weer mee naar huis namen.
En we hadden tv waardoor we gewoon lekker lui de olimpische spelen konde volgen.

En er was paarden markt.
En op de paardemarkt waren ook konijntjes.
Hele lieve kleine konijntjes die je ook vast mocht houden.
Zoals jullie wel weten als jullie mij al langer volgen ben ik helemaal gek van konijnen.
IK WAS VERLIEFDD!!


Die zelfde avond gingen we uit eten.
Oh en wat was dit lekkkkkeeer!!

Sinds een paar weken ben ik helemaal in to the Rose bier! 
Ik vind wijn namelijk niet te zuipen en bier gaat wel dus dan word het Rose bier!
I like! 

Outfit van die dag.
Zouden jullie het leuk vinden als ik ook outfit posts zou gaan posten?

En ik ging vol goede moet mijn nagellak stash opruimen.
Het resultaat; links (130 stuks) blijft en rechts (42 stuks) neem ik afscheid van..

Mijn eerste filmpje in levende lijve ging online, of nouja bijna online.
En wat was ik zenuwachtig, wat vond ik dit spannend!
Maar gelukkig is het goed uitgepakt en heb ik lieve en positieve reacties ontvangen.
Thankyou!
Het filmpje en artikel nog niet gezien?
Klik hier om er naar toe te gaan.

Bye bye lovely nagellakjes.
Ik heb van jullie genoten!

 Toen we op de camping zaten zijn we ook even naar Apeldoorn geweest waar ik even het Essence schap van de kruitvat heb leeg gekocht.

Komt er van als je niets te doen hebt en je filmpje aan het uplouden is..

Im proud!
Mijn nagels zijn sinds tijden weer mooi lang.


We gingen een dagje varen met mijn oom tante neef en neefje.
Naar het markermeer met het mooie weer ( he dat rijmt ^^ ) 
Heerlijk dagje gevaren en toen ik 's avonds in de spiegel keek was ik een kreeft met een tomaat zo rood.


 Stampje wil een knuffel!

Stampje is een boefje.

Nageltjes!
Gister is de tutorial online gekomen, hebben jullie die al gezien?

Dagje scheveningen met een vriendin.
Heel mooi weer, leuke jongens en mega gezellig!
Lezen hoe het was en wat we hebben gedaan?

 De tutorial maken.

Varen in de regen met broertjelief en vriendin.
Het regent het regent de pannetjes of nee de boot word nat..
En daar zaten wij dan in ons shortje en hempje..

Een nieuw winkeltje in Zaandam met zoals je een beetje kunt zien op het bord bij de deur ALLES voor 1,-
Ik had gewoon 45 euro bespaard voor acht dingen en dus voor 8 euro!
Amazing!

Dagje scheveningen sloten we af met een overheerlijke cocktail.
Like like like!

Ik vind dat nou zo leuk he.
Die mensen die in de bus in slaap vallen, alle kanten mee op gaan en bijna omvallen.
En die dus dan vervolgens wakker worden en verschrikt op kijken omdat ze allang voorbij hun halte zijn.
Helaas heb ik dit bij deze persoon niet meegemaakt omdat hij nog niet wakker was toen ik er uit moest..


Toen we dus gingen varen werd het als maar donkerder achter ons, terwijl wij lekker op het water zaten.
Leuk idee als je het als maar donkerder ziet worden en je de flitsen naar beneden ziet komen.
Heeeeeel fijn!

Aankoopjes bij het winkeltje waar ik 45 euro bespaard heb.

Terrasje pakken met een vriendin met een overheerlijke cocktail!

En het werd maar donkerder en wij zaten daar maar in onze zomerse outfit zonder jas handoek of wat dan ook.

Uit eten in Scheveningen. 

Aankoopjes van Den Haag.
Im happy:-)

Even een vriendin haar nageltjes gelakt. Ik was blij met het resultaat omdat ik normaal gesproken helemaal niet goed ben in andermans nagels te lakken en vooral niet als ze heel kort of klein zijn..

De overheerlijke tompouce van de Hema. Gratis en voor niets na het werk.
Binnenkort nog een artikeltje over de tompouce.
Nails are done. 
Helaas maar voor korte duur want ik ben vanmorgen wezen werken waardoor het weer af moest..

Nog steeds onwerkelijk wat bijna een jaar tijd met je blog kan doen.
Hopelijk blijft het zo doorgaan nu ik naar een nieuwe naam ben veranderd!

Dit was hem weer voor deze week.
Zo als jullie wel gemerkt hebben staan ze echt totaal niet op volgorde gewoon.
Maargoed, zo hebben jullie wel weer een kijkje in het leven van Fleur gehad.
Overigens weet ik nog niet of de layout deze week nog online komt aangezien het nog steeds niet gaat zoals het zou moeten gaan, helaas:(. Ik hou jullie op de hoogte!

En hoe was jullie week?

Love && Enjoy 


5 opmerkingen