Nails | Blue Safari nail polish

Vandaag is het tijd voor het eerste lakje wat ik heb uitgeprobeerd van mijn bestelde lakjes bij Meiden Domein die ik jullie in dit artikel via een filmpje liet zien.
Omdat dit mijn eerste keer is dat ik een lakje van Safari uitprobeer was ik erg benieuwd.
Benieuwd wat ik van dit lakje vind en wat het resultaat is?
Lees dan gauw verder!
Ik kon het niet laten om een paar dagen later mijn toen nog gelakte nagels in een french manicure te verwisselen in een nieuw lakje.
En wauw!
Wat vind ik dit een mooie kleur zeg!
Normaal gesproken heb ik het niet zo op andere kleuren dan roze of een mooie french manicure maar voor dit lakje maak ik een uitzondering.

Wel heb ik dit lakje 2 tot 3 keer moeten lakken om hem goed gedekt en gelijk te krijgen.
Dit is het resultaat na 1 laagje;
Op zich was mijn natuurlijke nagel niet meer echt te zien.
Toch wilde ik hem duidelijk blauw laten uitstralen wat hij nu nogal niet echt doet.
Ik vond hem hier nog iets te ligt.

Hier het resultaat na het 2de laagje:
Je ziet duidelijk dat hij iets donkerder is en duidelijker ( naar mijn mening dan ) blauw uitstraalt.
Dit is meer de blauw die ik wilde dus na het tweede laagje was ik blij met het resultaat.
En ik vind het nogal moeilijk om na het lakken van mijn nagels stil te gaan zitten en niks te doen, vandaar dat kun je wel zien ben ik iets te enthousiast geweest en heb ik met de nagel van m'n wijsvinger weer ergens tegen aan gestoten.
Dat gebeurt nou altijd.. Eigenlijk zou ik gewoon vast gebonden moeten worden, hahah.

Maar ik had ook een top coat besteld, ook van Safari.
Omdat ik normaal gesproken ook altijd een top coat over mijn gelakte nagels heen doe, deed ik het ook een paar uur later over mijn geliefde blauwe nagels.
Natuurlijk gebruikte ik hiervoor de Safari top coat.
Hier het resultaat van een dag later met top coat;
Ik ben die dag met Naomi naar Amsterdam geweest en zoals je ziet heeft de top coat het goed gehouden.
Geen chips, scheurtjes of iets helemaal niets!


Het potje van dit mooie blauwe Safari bevat 12ml.
Hij heeft een ronde dop en een standaart borsteltje wat naar mijn mening heel goed werkt.
Zoals ik al zei heb ik deze bij Meiden Domein besteld.
Wil jij deze ook graag aan je stash kunnen toevoegen dan moet je snel wezen want hij is nu afgeprijsd naar 1 euro! Koopje dus!
Klik hier om naar de website te gaan.

Zoals ik al zei ben ik dus meer dan tevreden met dit lakje.
Hij dekt na 2 laagjes goed genoeg en heeft ook een mooie glanzende laag erin zitten waardoor je als je even niet genoeg tijd hebt, niet altijd een top coat hoeft te gebruiken om het glimmende laagje te creeren.
Zeker een aanrader!

Wat vind jij van dit lakje?
Heb jij al lakjes van Safari in je stash zitten en wat vind je van Safari?
Heb jij ook al eens wat bij Meiden Domein besteld?

Love && Enjoy 






4 opmerkingen