Laatste weekje als 17 jarige + Update

Mijn laatste weekje als 17 jarige.
Wat gaat de tijd toch snel.
Even een klein artikeltje tussendoor.
Benieuwd?
Ja, nog een weekje en dan moet ik er toch echt aan geloven.
18.
Vanaf volgende week gaat er weer een nieuwe wereld voor mij open.
Een wereld die nu nog even een weekje op zich laat wachten.
Of ik blij moet zijn dat die wereld voor mij open gaat betwijfel ik.
Je krijgt er op je 18de zoveel verantwoordelijkheden bij.
Maargoed, daar ga ik mij nog even niet over druk maken, het duurt tenslotte nog 6 en een halve dag voor het 20 Augustus is en ik dan echt 18 ben.
Voor nu laat ik het even rusten, ik wacht rustig tot het volgende week is!

Ik loop al een aantal weken te bleren dat er op 20 Augustus het een en het ander ook voor Lifestyle and Art gaat veranderen.
Dat gaat zover ik het nu weet ook daad werkelijk gebeuren.

Maar wat gaat er dan veranderen?
In iedergeval een heleboel, laten we daar mee beginnen!
Ik kan het wel allemaal geheim gaan houden tot volgende week maar dan is het helemaal zo'n ongeregeld iets.
En aangezien ik het een en het ander al via twitter heb verklapt gaat dat ook niet meer lukken.
Stomme ik.
Zoals de mensen die mij op twitter volgen wel voorbij hebben zien komen ben ik al een tijdje bezig aan een nieuwe layout.
Of nouja eigenlijk niet ik zelf maar iemand anders.
Kortom die is dus in de maak.
En ik heb afgelopen week even een kleine sneak preview kunnen zien, oh wat was ik blij!
Hij word zoveel mooier als die ik nu heb.
Ik kan wel iets verklappen; Hij word voornamelijk rustiger, overzichtelijker ( naar mijn mening dan )  en in de kleur waar ik dol op ben. Jullie mogen raden welke, maar als je mijn blog al langer als vandaag kent weetje volgens mij wel welke kleur dat dan is ;-), haha.
Hij is bijna af en ik sta te popelen om hem te instaleren. Nou hoop ik alleen wel dat ik hem in blogger krijg, maargoed dat zie ik volgende week wel.

Naast dat ik een nieuwe layout krijg ga ik ook verder onder een andere naam.
Zoals ik jullie een paar artikelen geleden heb verteld, was ik opzoek naar een nieuwe naam.
Een naam die dichter bij mij zou staan, een naam die past bij alles wat ik doe op mijn blog of het nou een beauty artikel of een lifestyle artikel is.
Een naam waar mijn naam ook in voor zou komen.
Ik heb toen een aantal namen aan jullie voorgesteld op twitter, facebook en via deze weg een artikel.
Uiteindelijk heb ik toch nog even hard getwijfeld, na nog wat gepraat, om raad te hebben gevraagd heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt.
Vanaf volgende week ga ik verder onder de naam La Belle Fleur.
Ohyeaah!
De header is al klaar, nu nog de layout.
Maar naast een nieuwe naam een nieuwe header en nieuwe layout gaat ook de link naar mijn blog die nu nog bestaat uit www.yeahfleur94.blogspot.com veranderen.
Als hij beschikbaar is ( daar ga ik nog niet naar kijken want dan ga ik alleen maar meer stressen ) mijn Url/link vanaf volgende week www.labellefleur.blogspot.com. 
Dat betekend dat ik echt alles moet veranderen. 
Vandaar dat ik al een paar dagen bezig ben met alles wat ik moet veranderen op te schrijven anders zie ik volgende week door de bomen het bos niet meer (<- of is het andersom? ).
Natuurlijk maak ik over dit alles volgende week sowieso 20 Aug een artikeltje.
Als het trouwens niet lukt met de layout ( waar ik natuurlijk niet vanuit ga ) ga ik als nog de naam veranderen. Dat dus sowieso volgende week.

Ik wilde dit kort en krachtig gaan doen.
Zoals je ziet is hier niets van terrecht gekomen.
Maargoed, in iedergeval staan jullie nu niet voor grote verassingen volgende week.
Ik ga nu nog even genieten van mijn laatste paar daagjes als 17 jarige.
En natuurlijk ook nog even van de zon!

Voor vanmiddag staat er een leuk nagel artikel op de planning.
Dit was alleen maar even tussen door.

Love && Enjoy 




4 opmerkingen

  1. Klinkt in ieder geval wel heel leuk! Geniet van je laatste weekje 17!

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend ben benieuwd naar je layout! en geniet er nog maar van je laatste weektje 17 zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!

    BeantwoordenVerwijderen