Interview | Meet Marije.

Yes!
Het was er even tussen uit de interview.
Maar tot mijn verbazing kreeg ik deze week weer een paar mailtjes met de vraag of ik ze kon interviewen.
Maar natuurlijk wil ik dat, heel graag zelfs!
Ook Marije wilde graag aan een interview mee werken.
Benieuwd wie Marije is en wat voor blog zij heeft?
Lees dan gauw verder!



Het is alweer een paar weken geleden toen ik meedeelde dat dat verlopig het laatste interview was omdat ik geen nieuwe aanmeldingen meer had binnen gekregen.
Maar tot mijn verbazing hebben toch een aantal meiden zich de afgelopen weken weer opgegeven.
Gelukkig maar want zo leren wij alleen maar meer leuke nieuwe blogs kennen en kan ik jullie ook weer een plezier doen met een kleine promotie voor je blog.

Voor deze week is het dus de beurt aan Marije, laten we maar gauw gaan kijken wie Marije is en waar haar blog over gaat!
Enjoy!



About Marije:
Wat verwacht je van dit interview?
Dat dit een leuk interview word en jullie meer over mij te weten komen.

Hoe heet je en hoe oud ben je?
Ik heet Marije en ik ben 13 jaar oud.

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik ga na de zomervakantie naar 2 havo.

Wie is jou voorbeeld?
Courtney love is  mijn voorbeeld!
Door alles wat ze heeft overwonnen! Ze is beschuldigd  van het vermoorden van haar man Kurt Cobain en van nog veel meer dingen maar toch bleef ze sterk! Ze is een ontzettend mooie en sterke vrouw!

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Ik luister graag naar grunge-rock bands zoals Hole en Nirvana . Ik vind het mooi dat hun teksten zijn geïnspireerd door bepaalde momenten in hun leven. Vaak komt  er aardig wat geschreeuw bij kijken, maar dat  is echt; echte woede echt verdriet, als je goed naar de tekst zou luisteren kom je al veel te weten over hun leven.

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar?
Over  10 jaar zie ik mezelf wonend in een woonboot in Den haag samen met een hele lieve vriend.
Ik studeer dan communicatie/pr  en heb naast mijn studie een goed lopende blog waar ik mijn geld mee verdien. Ik geniet van het leven en ben veel bezig met mode, ik werk ook voor een mode tijdschrift! Dit zijn slechts dromen maar ik weet bijna zeker dat  1/4 ervan zou uitkomen!

Wat is jou levens motto?
Always be yourself, unless you can be a unicorn. Then, always be a unicorn.

About Life laugh and happinesss:
Waar gaat je blog voornamelijk over?
Mode en lifestyle. Beauty post zou je niet vaak op mijn blog vinden.

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Toen ik mijn blog naam bedacht was ik net 12 en wist ik nog niet veel engelse woorden maar ik moest en zou een Engelse naam hebben dus heb ik maar gewoon mijn drie favoriete engelse woorden aan elkaar geplakt. Een paar dagen geleden is mijn blog verwijderd door google omdat ik zogenaamd te jong ben om een blog te hebben dus ik heb er maar 1 s aangeplakt!

Wat vind jij het leukst aan het bloggen?
Mensen laten kennismaken met andere kleding stijlen en muziek die ze niet kennen, of die ze in eerste instantie maar niks vinden maar er door er op een andere manier naar te kijken wel aanspreekt.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Voornamelijk uit tijdschriften, maar ook van het internet. Als ik bijvoorbeeld een leuk rokje in een tijdschrift zie staan ga ik kijken van welk merk het is dan ga ik het merk googelen en informatie over dat merk opzoeken, als ik het dan leuk vind plaats ik het op mijn blog.

Hoe vaak per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Minstens 3 keer per week maar het liefst om de dag of elke dag. Persoonlijk zou ik eerder terug komen naar een blog die elke dag post dan naar een blog die eens in de week post, vandaar dat ik ook zoveel mogelijk probeer te posten.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volgen hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Ik krijg veel leuke reacties. Ik vind het vooral leuk om te horen dat ik een leuke kledingstijl heb!

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen?
Hmm.. niks moet natuurlijk maar ik zou het wel erg leuk vinden!
Als je van mode houd (met name wat apartere kleding) is mijn blog zeker wat voor jou, je kan op mijn blog inspiratie opdoen voor looks, nieuwe trends ontdekken en daarbij meteen styling tips krijgen!

Heb je ook nog een twitter/facebook die mensen kunnen volgen / liken?
Ik heb wel twitter maar ik ben niet erg actief: @marijeiksdee

Wat is jou tip aan je volgers?
Wees lekker creatief met kleding en durf jezelf te zijn!  Trek je niks aan van andere en trek aan wat jij leuk vind!

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen van dit interview uitgekomen? En heb je nog ideeën voor een volgend interview?
Ik vind het een erg leuk interview en ik weet wel zeker dat nu iedereen wat meer van mij te weten is gekomen!  Tips heb ik niet.

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips of ideeën?
Ik vind je blog erg leuk en erg overzichtelijk! Ik vind de afwisselende onderwerpen vooral erg leuk en het feit dat je andere bloggers wekelijks in de spotlights zet! Tips heb ik niet (:


Ik wil Marije hartelijk bedanken voor het invullen van de vragen.
Wij hebben jou en je blog weer beter leren kennen!
Ik vind trouwens dat je een hele leuke aparte kledings stijl hebt, heel leuk om te zien!
Ik heb op het knopje volgen gedrukt, nu jullie nog!

Ook opgeven voor een interview?
Klik hier!

Wat vinden jullie van dit interview?
Kende jullie de blog van Marije al?


Love && Enjoy 




4 opmerkingen

  1. Leuk interview!
    Ik heb er ooit ook eentje ingevuld, maar die is helaas nooit online gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk interview weer!
    Heeft ze nou dip dye-hair? Dat vind ik zó cool!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk interview. Ze heeft ook gaaf haar zeg. En haar levensmotto is grappig haha!

    BeantwoordenVerwijderen