Winactie | En de winnaar is...

Aan elke winactie komt een eind, zo ook aan deze winactie.
Ik heb de winnaar getrokken en zal de winnaar in deze post bekend maken.
Benieuwd of jij de winnaar bent?
Lees dan gauw verder!
22 Juli, de dag dat ik op vakantie ging of nouja bijna op vakantie ging heb ik de winactie online gezet.
Een winactie in samenwerking met de webshop Mycoco.
Ik vond het heel vet om een winactie in samenwerking met een webshop online te mogen zetten en daarbij de winnaar blij te mogen maken met een te gekke connecting ring!
Ik heb hem zelf nog niet in huis, maar lang gaat het niet duren voordat wel zo is ben ik bang, hahah. 

Ondanks dat de winactie niet gelopen is zoals wij gehoopt hadden zijn we toch blij met de mensen die wel mee hebben gedaan.
En natuurlijk ga wij vandaag gewoon iemand blij maken met deze super gave connecting ring!

Mycoco en ik vonden het wel zo eerlijk om de ring te verloten onder de meiden die het meeste ervoor hebben gedaan.
Hier is 1 winnaar uitgekomen..

*Tromgeroffel....*

Carmen!

Gefeliciteerd!
Jij bent diegene die straks met deze te gave ring mag rond lopen!
Mail je even je gegevens binnen 48 naar Mycoco?
Als Carmen niet binnen 48 uur gereageerd heeft gaan we op nieuw een lootje trekken.

Niet gewonnen?
Niet getreurd!
11 September ( als mijn blog 1 jaar bestaat ) komt er een grote winactie online.
Ik heb al heel wat leuke spulletjes kunnen verzamelen dus stay tuned!

Bedankt voor het meedoen!

Love && Enjoy 








4 opmerkingen