Personal | Pictures of my holiday #2

Vorige week heb ik pictures of my holiday #1 online gezet.
Na de ontzettend leuke reacties en omdat ik beloofd had er nog een te maken omdat ik nog wel heel wat foto's voor jullie heb klaar staan, is dit nummero two.
Benieuwd naar het tweede deel van mijn vakantie in Griekenland?
Lees dan maar gauw verder!
Inmiddels ben ik alweer een kleine 2 weken in Nederland en kunnen we ook hier eindelijk genieten van de zomer.
Ja, dat hebben de thuisblijvers maar ook de terugkomers wel meer dan verdiend vind ik zo.
Maar dat ik terug ben van vakantie betekend niet dat ik er helemaal klaar mee ben, want natuurlijk hebben we de foto's nog!
Vandaag de 2de serie met foto's van mijn vakantie op Corfu in Griekenland, gemaakt met mijn Sony camera of mijn andere digitale camera.
Enjoy!

Zoals ik vorige week verteld heb, hadden we ook een auto gehuurd.
En omdat we toen weer even 3 dagen in bezit van een auto waren konden we natuurlijk niet stil gaan zitten.
Zoals ik vorige week ook al vertelde zijn we dus het eiland rond gegaan, of eigenlijk beter gezegd niet rond maar kruisweg tussendoor en dan bij sommige plekjes stoppen. Daar komt het eigenlijk op neer.
Bij de bovenstaande foto en de foto's die er nog aankomen kan ik niet zo veel vertellen maar kan ik jullie wel duidelijk maken hoe verschrikkelijk mooi dit eiland was en op wat voor mooie uitkijk punten hebben gestaan.


Het water dat was zo helder he, wauw echt niet normaal.
Dit was overigens van een uitkijk punt, voor deze berg moesten we op een stoplicht wachten om erop te mogen, iets wat je niet zo vaak tegen komt. Dit laat dan wel weer goed zien hoe smal de weggetjes ( Schrijf je dat zo? ) kunnen zijn. 
Eenmaal boven was de bovenstaande foto's ons uitzicht

Deze 2 bovenstaande foto's is het uitkijk punt waar ik bij de vorige foto's over vertelde. Bij deze foto's staan we dus weer ergens anders ( en hoger ) en konden we goed zien waar we daarvoor hadden gestaan. 
Eigenlijk best wel bizar, want als je daar staat lijkt de berg heel hoog, maar het kan dus nog veel en veel hoger!

Zie je daar dat strand?
Dat strand was een heel 'beroemd'strand op Corfu.
En daar gingen wij heen.

Zoals jullie wel in een aantal artikelen hiervoor hebben kunnen lezen had ik ook leesvoer mee op vakantie.
Want wat doe je ( teminste ik ) als je geen social media bij de hand hebt? 
Inderdaad! Een goed boek of tijdschrift lezen. 
Voor mij was dit jaar de Cosmopolitan een must. I like!

Even een fototje van mijn nagels waar ik zo trots op ben tussendoor.
Zo 'lang' zijn ze in tijden niet meer geweest.
Nu bijna 3 weken later zijn ze nog steeds heel *klopt af * ik hoop dat dit nog lang zo blijft, maar heb er niet heel veel vertrouwen in aangezien ik het hele weekend moet werken..

Dit was het strand waar ik het een paar foto's hier boven over had.
Een mega strand met goede muziek!
Het was een beetje jammer dat de dj er de hele tijd aan het door heen bleren was.
Als het nou in het nederlands was...


Rond een uur of 2/3 denk ik dat het was kwamen er ineens 3 bussen vol met alleen maar jongeren van mijn leeftijd (+16). 
Ineens lag het hele strand vol en de zee trouwens ook.
Ik denk dat een schoolreisje was ofzo, ze gingen allemaal dingen doen waaronder touwtje trekken, of eigenlijk meer touw trekken.
Overigens zat er ook zo'n mega groep in ons hotel, het hele restaurant zat gelijk vol als zij gingen eten..

Even chillen met broertjelief en een potje Uno spelen.
We of eigenlijk meer ik heb bijgehouden wie er won over de hele vakantie, helaas heeft hij het met 1 puntje meer gewonnen. Dat vind ik niet leuk.
 Zoals ik ook al vertelde hadden we dus ook een boot gehuurd.
Ik en mijn nieuwe bijna beste vriend mijn camera hebben elkaar op die dag weer een stukje beter leren kennen.
Hier onder nog een aantal foto's vanaf de boot. 


 Nadat de camera van mijn ouders was uitgevallen ging mijn moeder ook foto's maken met mijn camera.
Ook wanneer ik op de punt zit en even van de zon probeer te genieten..
Heerlijk!

Dag en vakantie afsluiter met de ondergaande zon.
Best een aardige foto toch?

Dit was nummer 2 van de picutres of my holiday.
Ik heb nog wel wat foto's op mijn andere camera staan maar dat is meer van de gerechten die we gegeten hebben. Als jullie dit ook in een artikeltje zouden willen zien; let me know!

Wat vinden jullie van de 2de pictures of my holiday?
Waar ben jij dit jaar op vakantie geweest?

Love && Enjoy 







3 opmerkingen