Column | Messy Army-look

Hallo allemaal! Fijne vakantie gehad? Helaas word een leuke zomervakantie altijd afgebroken door school.. Maar hé, binnenkort alweer herfstvakantie! Vandaag heb ik een OOTD  voor jullie.
Benieuwd?

Ik zat dus een beetje met het weer in de knoop, ik zat te twijfelen tussen een lange broek of een korte broek of een legging maar eigenlijk is het altijd of te koud of te heet op mijn school dus een korte broek kan best. Dit is de outfit geworden:

Ik draag een short van de H&M Devided collectie met daarboven een shirt van The Rolling Stones. Daaroverheen draag ik nog een soort legerjasje van de Noordermarkt. :) Op dit jasje heb ik "Collar Clips" gezet, dat zijn de goude puntjes in de kraag. 

Dan draag ik nog een paar oude Nike's om de "Messy Legerlook" compleet te maken. 
Als armcandy heb ik om 1 pols een peace-teken en een elastiekje (altijd handig!) en om mijn andere pols heb ik 2 dunne armbandjes en mijn pandora.

Zouden jullie deze outfit dragen? Zo niet: wat zou je dan veranderen?

Ps; Doen jullie al mee aan de winactie vanwege het 1 jarig bestaan?
Klik hier.

~ Naomi




5 opmerkingen