Wat zou jij doen?

Jullie hebben hem waarschijnlijk al veel te vaak voorbij zien komen.
De tag van het moment.
De tag die veel indruk maakt en mensen aan het denken zet zonder dat ze er erging in hebben.
Ook ik heb de stap gezet om deze voor jullie in te vullen.
Benieuwd wat ik nog graag zou willen doen als ik vandaag te horen krijg dat ik niet lang meer te leven heb?
Lees dan gauw verder.
De tag is een hit.
Raar, want het is een onderwerp wat eigenlijk een groot taboe is.
Want je wilt er toch eigenlijk niet over nadenken, dood gaan als je nog zo gelukkig leven hebt?
Helaas zijn er genoeg mensen die dit wel moeten doen, die weten dat ze nog maar kort te leven hebben.
Voor deze tag heb ik mij even verplaats in iemand die net te horen heeft gekregen dat ze nog maar heel kort te leven heeft.
Vandaar dat ik hieronder 10 dingen aan jullie laat zien die ik dan nog in die tijd heel graag zou willen doen.


Ik hoop met heel mijn hart dat ik niet voor mijn 85'ste afscheid hoef te nemen en dus ook niet minstends 1 van deze dingen wil gaan doen.
Als het dan wel zo ver kom wil ik minstends 1 van deze dingen gedaan hebben.
Maargoed, dat zeg ik nu als het wel zo ver zou zijn weet ik niet of dit nog steeds zo zou zijn.
Laten we er maar niet aan denken. 

Natuurlijk hoop ik gewoon dat dit niet hoeft en dat ik als een gelukkig oud omaatje mag sterven en mijn kinderen en mischien ook wel klein kinderen met een goed gevoel kan achterlaten en terug kan kijken op een mooi leven.
Voor nu zal dit dan ongeveer het zijn.

Wat zou jij graag willen doen als je hoort dat je nog maar heel kort te leven hebt?
Heb jij deze tag ook gedaan, laat dan even een linkje achter dan neem ik graag een kijkje!

Love && Enjoy

P.s Mijn blog bestaat 1 jaar, dat wordt gevierd met een winactie; Doe jij al mee?





2 opmerkingen