Column | Sixth Driving Lesson

Deze week was het weer tijd voor een nieuwe rijles!
Deze week heb ik om precies te zijn mijn zesde rijles gehad.
Benieuwd wat ik deze week heb gedaan en hoe het ging?
Lees dan gauw verder!
Yuuuh, ik heb mijn zesde les gister gehad.
And I like it!
Deze week ging het voor mijn gevoel lekker.
Ik zat lekker achter het stuur en had minder problemen met het schakelen en de pendalen dan vorige week.
Het ging en gaat nog lang niet vloeiend maar het ging wel al beter dan vorige week.

Deze keer moest ik ook weer iemand weg brengen.
Een andere weg en andere straten dan ik normaal gesproken kom.
Zoals ik vorige keer al vertelde; 1 van de leuke dingen aan auto rijlessen is dat je op plaatsen komt waar je normaal gesproken gewoon weg niet komt.
Dit was een weg waar ik voor een deel wel vaker rij met mijn ouders, het is een hele smalle weg en ik vind het heerlijk om daar te rijden. Grote huizen maar wel smalle wegen.
Dit was dan ook weer nieuw.
En omdat ik nu zelf reed kon ik natuurlijk niet naar de huizen kijken wat ik normaal gesproken wel zou doen.
Ik was wel blij dat er geen vrachtwagen kwam, want hoe ik dat dan had opgelost; ik heb geen idee!

Na dat we dat meisje hadden afgezet gingen we weer terug. 
Een eindeloos lange weg door een of ander echt boeren stukje.
Ik denk dat ik in totaal 4 auto's ben tegen gekomen op een stuk van ongeveer acht kilometer.
Dat werd wel saai aangezien de weg een en al recht was.
Toen zijn we naar het CBR gereden waar ik een paar keer vooruit in moest pakeren, dit hadden we nog niet eerder gedaan. 
Gelukkig was er meer dan genoeg ruimte en meer dan genoeg lege plekken zodat ik even kon oefenen.
Nadat ik hem recht erin had gezet ging mijn rij instructeur even de moter uitleggen.
Ja, ik kan merken dat ik geen jongen ben en totaal geen verstand van dat soort dingen heb want toen hij het uitlegde snapte ik het maar als je het me nu na zou vragen zou ik het echt niet na kunnen vertellen.
Dat word nog wat straks!
Maar goed, het was de eerste keer dus no problem.

Ik heb er een fijn gevoel bij!
Het ging weer lekkerder als vorige week en ik heb weer een nieuw stuk van de wereld gezien ^^!
Nu nog even 3 avondjes figurantje spelen bij Hema de Musical!
Vanavond de eerste voorstelling, 2 van de 3 zijn er al uitverkocht; Spannend!
Ik weet alleen nog niet of ik foto's ga maken aangezien het niet van het podium en vanuit de zaal mag.
Sowieso ga ik er wel nog een artikeltje over schrijven maar dat merken jullie tegen die tijd wel.
Ik heb er zin in!

Dit was hem voor deze week.
Ben jij al begonnen met je rijles?

Love && Enjoy 






1 opmerking

  1. Dat over dat je ineens op plekken komt waar je normaal gesproken normaal komt herken ik heel erg. Vaak heb ik echt geen idee waar we rijden! En vaak is dat nog niet eens een kwartiertje vanaf mijn huis. Haha, maar ik vind dat wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen