Ik vind spaanse muziek leuk.

Ik kan al bijna of nou eigenlijk gewoon geen engels, laat staan spaans.
Ik kan best mee bleren met engelse muziek al ben ik dan niet meer te verstaan en word de tekst letterlijk en figuurlijk verkracht door mijn slechte engels.
Behalve dat lukt het best, maar heb jij dit wel eens met spaanse muziek geprobeert?
Benieuwd waar ik met dit artikeltje heen wil?
Lees dan gauw verder en kom er achter!
Omdat ik op dit moment hoogswaarschijnlijk in het theater te vinden ben en de afgelopen dagen geen tijd heb gehad voor de top 5 heb ik er een ander soort muziek artikeltje van gemaakt.
Volgende week weer een gewone top 5!

Jullie weten volgens mij wel dat ik grote muziek fan ben en als het even kan mijn ipod aan zet met een lekker muziekje op. Heerlijk, ja ik hou daar echt van.

Maar omdat jullie dit al weten doordat ik het al meerdere keren heb herhaald ga ik het daar niet over hebben.
Ik wil het vandaag namelijk hebben over 1 youtube channel waar mijn liefde steeds meer voor begint te groeien.
Een channel wat geen engels muziek uploud.
Maar een channel gezongen door 2 spanjaarden.
Ja, spanjaarden en geen engelstalige muziek.

Ik heb eigenlijk helemaal niets met de spaanse taal, behalve met deze 2 mensen en hun zang.
Dat is een uitzondering.
Ik heb het namelijk over Jesse & Joy.
Dit zijn dus 2 spanjaarden die muziek maken en zingen in het spaans.
Ik kwam hun een paar weken geleden tegen op youtube en sinds die keer ben ik weg van hun muziek.
Ondanks dat ik het niet kan verstaan word het zo mooi gezongen.
De manier waar op Joy de tekst overbrengt geeft mij persoonlijk kippenvel.
Hier onder een aantal filmpjes van hun:




Echt, deze nummer brengen iets met zich mee waardoor ik ze boeiend vind.
Waardoor ik deze nummers mooi vind en er geen genoeg van kan krijgen.
En daarbij de clip van het bovenste nummer iCorre, zo ontzettend mooi!
Zo ontroerend gezongen en gespeeld.
Wauw.
En natuurlijk, Jesse is ook niet erg om naar te kijken toch?

Had jij wel al eens van Jesse & Joy gehoord?
Wat vind je van deze muziek?

Maak jij kans op dit pakketje?

Love && Enjoy 






Geen opmerkingen