Feest! Mijn blog bestaat 1 jaar! Dat word gevierd!

Yeaah! Waauw, het is echt een wonder.
Een wonder dat ik nog steeds aan het bloggen ben.
1 jaar geleden ben ik begonnen.
Nu een jaar verder is het feest. En dat word gevierd!
Wil jij weten hoe?
Lees dan gauw verder!


Deze winactie is gesloten!
De winnaar woord deze week bekend gemaakt, houd La  Bella Fleur dus goed in de gaten!

Jeetje meiden!
Wat geeft dit een waanzinnig gevoel!
Een jaar geleden ben ik begonnen met bloggen, nu een jaar verder is er zo veel veranderd.
Bloggen heeft een deel van mij in beslag genomen, iets waar door ik het nu dagelijks doe.
Dagelijks iets doe waarbij ik mij kan ontspannen en iets doe wat ik leuk vind.
Dat is over het algemeen jullie vermaken met artikeltjes.
En nu ik dit schrijf besef ik dat dit alweer het 400ste artikeltje is!

Omdat ik nu een jaar aan het bloggen ben en ik jullie daar voor wil bedanken wil ik dit vieren.
Dit doe ik door middel van een winactie!

Wat kun je winnen?
Je kunt een beauty pakketje wat ik voor jullie ingekocht heb winnen.
Een beauty pakketje met van alles wat.
Hier een overzichtje van wat er allemaal in het pakketje zit en wat je dus kunt winnen;



Wat moet je doen?

  •  La Bella Fleur via Bloglovin volgen. -> Klik. 
  • De facebook pagina like -> Klik.
  • De twitter volgen -> Klik en de volgende tweet plaatsen: 
  • '' Partytime! @labellafleur bestaat 1 jaar. Ik maak kans op een beauty pakketje. Doe mee! More info: www.labellafleurr.blogspot.com ''
  • Reactie achter laten zodat ik weet dat je meedoet. 

Wat mag je doen om een +1 te krijgen?

  • - Dit artikel op bloglovin like +1 
  • - Youtube channel volgen -> Klik. +1
  • - Feedback geven: Wat vind je van mijn site? Heb je punten die beter kunnen? Heb je tips of suggesties voor een artikel en wat voor filmpje zou je graag willen zien? +1 
  • - Artikel maken +1 
  • - Filmpje maken over de winactie +1 
  • - Winactie in sidebar plaatsen met link +1 
  • - Zelf creatief zijn en de link in je reactie achter laten.  
  • ** Alle dingen die je voor de +1 doet met een link in de reactie zetten zodat ik het kan controleren.


Let op:
- Als je 1 van de dingen die je MOET doen niet gedaan hebt maak je geen kans op het beauty pakketje.
- De winactie loopt tot Dinsdag 2 Oktober, in de loop van die week maak ik de winnaar bekend. 
- Deze winactie geld helaas alleen voor de meiden uit Nederland.

Heel veel plezier en succes!

Love && Enjoy 








26 opmerkingen

  1. Super, meis, één jaar! Gefeliciteerd :). x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Ik doe dan ook zeker mee!
    Wat heb ik gedaan:
    - volgen via Facebook
    - volgen via bloglovin
    - volgen via twitter
    - tweeten: https://twitter.com/Marissaholten/status/245524071872356353
    - deze post liken via bloglovin
    - reactie achterlaten! Doe ik nu!
    - youtube channel volgen: http://www.youtube.com/user/marissa8380?feature=guide (weet niet of de link doet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte meid, & wat een super gave winactie!

    -ik volgde je al op bloglovin!
    -ik heb je bericht geliked op bloglovin
    -ik volg je via twitter
    -ik heb je facebook geliked
    -ik volg je via je youtbue channel
    -reactie achterlaten ( bij deze)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan jammer genoeg niet meedoen aangezien ik van België ben maar toch proficiat met het een jarig bestaan van la bella fleur.
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award :http://myplekopdieweb.blogspot.ca/2012/09/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow gefeliciteerd !
    En een suuuuuuperleuk pakketje, ik doe mee!
    - Ik volg je al via Bloglovin'
    - Ik like de Facebookpagina
    - Ik volg je op Twitter en heb getweet ( @Greysscript https://twitter.com/GreysScript/status/245576772203188224 )
    - Ik like dit artikel op Bloglovin'
    - Ik ben geabonneerd op je Youtube kanaal
    - Ik vind het echt een leuke blog haha, misschien zou het leuk zijn als je een keer je dag laat zien ofzo?

    Liefs,
    Chaja
    chaja98@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. joanne supper ster, je bent vet famous on the internet!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah doe ik al die dingen en lees ik dat het enkel voor NL is :p Maar niet erg, gefeliciteerd en nog veel blogplezier hoor ^^ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog!
    Ik doe graag mee aan je leuke winactie!
    Ik volg je op Bloglovin, FB (als Jacoba Lamers) en Twitter en dit is mijn tweet: https://twitter.com/Jacoba1970/status/245950165922488321

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 1 jarige bestaan!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fleur,
    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan.
    Ik heb t volgende gedaan
    Ik follow je op bloglovin
    Ik like je fb pagina
    Ik heb je getweet
    Ik heb het zelfde berichtje op mijn time line gezet op fb.
    Www.facebook.com/aurora.s.koper
    Kon de echte link naar t berichtje niet doen ivm telefoon.
    En ik ga je feedback geven.

    Meis ik vind dat je het goed doet. Ik vind dat je grote stappen vooruit heb gemaakt. Je stukken zijn leuk om te lezen en ik leer er veel van. Ik vind dat je het top doet als blogger

    Xxxx aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEFELICITEERD! Knap hoor, een jaar lang zo goed bloggen :)
    Leuke prijs. Ik doe graag mee. Leuk om te delen met mijn zwangere vriendin. Ff lekker tutten samen ;)

    Ik volgde al op Facebook, twitter en Bloglovin en heb ook geliked.

    Heel veel suc6 en op naar 5 jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd en super leuke winactie!!

    *ik volgde je al op bloglovin!
    *ik heb je bericht geliked op bloglovin!
    *ik volgde je al via twitter (@loesje878)
    *ik heb getweet: https://twitter.com/loesje878/status/246667964848435200
    *ik heb je facebook geliked!
    *ik ben geabboneerd op je youtube kanaal (@loes878)
    *bij deze reactie achtergelaten!:)
    *feedback: ik vind dat je een hele leuke blog hebt met veel afwisseling en je bent heel erg gegroeid in het jaar!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee.
    Ik volg je via bloglovin.
    Ik volg je via twitter en heb getweet: https://twitter.com/nona89/status/247776832257134592
    Ik volg je via facebook.

    Ik heb het artikel geliked op bloglovin.

    Ik zou graag wat meer persoonlijke artikelen lezen. Verder is het een topsite. Kom hier vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Wij doen mee!

    Wat heb ik gedaan:
    *volgen via Facebook ( Via Selma )
    *volgen via bloglovin
    *volgen via twitter
    *tweeten
    *reactie achterlaten ( Bij deze )
    *youtube channel volgen

    Liefs LynSelStyle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dikke proficiat! ik ben ook een jaar geleden gestart met een nieuwe blog toen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee (: ik heb geliked op facebook en bloglovin, ik volg je op twitter met @ikbeneenbeer en ik heb de tweet geplaatst met @fashiontigerr
    ik volgde je al (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh en ik volg je op youtube, mijn account is idwerd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe dolgraag mee!! op beide met Mirjam jaas.. top actie en gefeliciteerd!! leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! :)

    Ik volg je bloglovin, en like dit bericht
    (http://oi48.tinypic.com/20qyqn6.jpg)

    Ik volg je op Facebook ( Simone )
    Ik volg je op Twitter ( Lifelab2 )

    Hele leuke give-away!
    Liefs, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk! Gefeliciteerd! :D Ik doe mee!

    - Ik volg je op bloglovin
    - Ik heb de facebook page geliked
    - Ik volg je op twitter en heb getweet (https://twitter.com/bornasadreamer/status/250660392613867520)
    - Ik heb deze post geliked op bloglovin
    - Ik volg je op youtube (Sanne096)
    - Mijn feedback:

    Ik vind je artikelen erg leuk om te lezen, je hebt een erg fijne schrijfstijl en je blog is erg overzichtelijk. Misschien dat je nog iets met de layout kunt doen? Hij is nu vrij neutraal en roze, als je een beetje speelt met verschillende vormen, kleuren en lettertypes wordt hij misschien wat persoonlijker. Een afbeelding als header vind ik ook altijd leuk om te zien. En een foto van jezelf in de sidebar met een klein stukje over de blog vind ik ook altijd wel leuk om te lezen. Verder moet je vooral zo blijven doorgaan! Je hebt namelijk een super blog! :D

    Liefs!
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wauw, wat een super leuk pakket! Echt wauw <3

    Ik volg je via bloglovin en ik heb het bericht geliked.
    Ik heb je facebookpagina geliked (madebymalou)
    Ik volg je op Twitter en ik heb het getweet (@madebymalou)
    Ik volg je op YouTube (maloubeld)

    Feedback:
    Ik vind je site echt heel erg leuk, super mooie lay-out en erg leuke artikelen. Ik weet niet goed wat er beter kan, eigenlijk.

    Mijn e-mail adres is: malou_beld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb geen twitter, dus ik hoop dat ik dat stukje kan overslaan haha! Ik volg je via bloglovin (sinds nu haha) en heb dit gelijk even geliket :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik zet dit morgen op mijn blog. Want vandaag is mijn verjaardag en er komt nu net visite ! Haha :P
    Xx nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe ook mee hoor , dacht dat ik het al gedaan had .... oops ...

    Maar ik like je al op Facebook
    ook op bloglovin
    en op twitter (wilmaatje61) :D

    BeantwoordenVerwijderen