#13; Welke apps staan er op mijn mobiel?


Vandaag gaann we weer verder met de 30 days challenge.
Vandaag is het de bedoeling dat jullie laat zien welke apps er op mijn mobiel staan.
Benieuwd?

In het verleden heb ik jullie al eens een rondleiding door mijn mobiel en ipod gegeven.
Voor de gene die dit niet mee hebben gekregen of benieuwd zijn kun je die hier en hier terug lezen. 
Nu is dat alweer een tijdje geleden en komt deze challenge dus goed van pas.

Op mijn mobiel heb ik een abbonement met internet  waardoor ik altijd en overal online kan zijn als ik dit wil.
Over het algemeen staat mijn mobiel ( ik heb trouwens een HTC Desire S ) vol met troep. Hier bedoel ik mee dat ik een heleboel apps die er wel op staan eigenlijk nooit gebruik.
De apps die ik het meeste gebruik zijn email, whatsapp, twitter, facebook en instagram apps.
Dit zijn denk ik ook wel de apps die over het algemeen het populairst zijn en dan voornamelijk de twitter en facebook apps.

In totaal heb ik op dit moment 90 apps staan.
Ik denk dat jullie wel snappen dat ik niet over alle 90 iets ga vertellen aangezien ik dan over een jaar nog niet klaar ben.
Ik ga jullie wel vertellen over de apps die ik het meest en het actiefst gebruik.


De nummer 1 app die ik het meeste gebruik is denk ik voor mij wel whatsapp. 
Ik sms en bel bijna nooit meer want er is whatsapp. Heerlijk de heledag met je vriendinnen kletsen zonder een limiet te hebben.
Echt wie whatsapp heeft uitgevogeld is een een held en verdient een hele grote knuffel!

De apps die ik naast whatsapp volop gebruik zijn denk ik de mail app die standaart op de htc zit en de facebook en twitter app.
Dit omdat ik elke dag een aantal keren mijn mail check en ik uiteraard op de hoogte wil blijven van het leven van mijn twitter en facebook vriendjes.
Want zonder facebook en twitter zou ik niet weten dat jij naar school/werk moet en savond het zelfde programma kijkt als ik toch?
Hahah nee, tuurlijk iln sommige opzichten heb ik facebook en twitter niet nodig maar het is allemaal gewoon zo leuk..

Naast twitter en facebook neem ik ook iedere dag even een kijkje op instagram.
Zelf plaats ik hier zo af en toe eens een foto maar voor de rest vind ik het gewoon leuk om te zien wat andere mensen die dag doen en beleefd hebben.

En niet te vergeten sinds een kleine 2 weken ben ik ook aan het ruzzle geslagen.
Nu moet ik  wel zeggen dat ik niet zo trots ben op mijn prestaties aangezien ik 10 van de 9 potjes verlies..
Maar het is wel een lekker verslavend spel.  Ook zeker een aanrader trouwens.

Maar omdat ik het ooknheerlijk vind om in mijn pauze even een paar blogjes te lezen staat ook zeker de bloglovin app op mijn mobiel.
Mega handig als je even niets te doen hebt.

Het is jammer datik niet weet hoe ik met mijn htc een foto van mijn tabladen met apps moet maken. Vandaar dat ik maar een foto maakte met mijn camera van mijn mobiel en van die foto's 1 collage heb gemaakt die je hier boven kunt zien. 

Dit waren de apps die ik met jullie wilde delen voor deze challenge.

Wil je mij volgen?
Dat kan!
Instagram: yeahfleur
Ruzzle yeahfleur94

Wat vinden jullie van de apps? 
En welke apps gebruik jij het meeste?

Love & Enjoy 

5 opmerkingen