Interview | Meet Fleur

Zoals ik jullie in het interview van vanmorgen vertelde heb ik 2 interviews dubbel ingepland.
Vandaar dus nu nog een interview.
Op zich niet erg, want zo leren we alleen maar meer leuke nieuwe blogs kennen toch?
Lezen jullie mee?
Zoals jullie wel kunnen lezen is het tweede interview van vandaag een interview met een naamgenootje.
Het was wel een raar iets hoor, mailen en antwoord krijgen door Fleur.
Net als of je je zelf mailt, hahah.
Gelukkig kreeg ik van een andere Fleur antwoord.
Benieuwd wat voor blog Fleur heeft?

About Fleur:

1. Wat verwacht je van dit interview?
Het een leuk en interessant interview word :)

2. Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Ik heet fleur en ik ben 14 jaar, in november 15!

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
ik zit op de vrije school in maastricht. 

Wie is jou voorbeeld?
Mijn voorbeeld is defenitly John Lennon, hij was bandlid van de Beatles, en hij geeft me heel veel inspiratie! 

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
De Beatles dus, Fleetfoxes, Mumford and sons, Beirut, Yann Tiersen, Bombay bicycle club, chef special, musical liedjes, Bon Iver, Corinne bailey rae, Gorillaz, Iron & wine, Two door cinema club, Kisses, Kyteman, MGMT, Radical face, N.E.R.D , Walk off the earth, the XX.

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Ik weet niet met wie ik over 10 jaar ben dat vind ik moeiljk te zeggen!
Maar ik wil heel graag een volkswagen busje, een toneel carriere of een film carriere ( met camera werken niet voor de camera ;) ) en dat ik heel gelukkig ben.

Wat is jou levensmotto?
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen. 

About Moment of Life:
 Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Ik maak iedere dag een foto van mijn dag, en Moment of life vind ik een mooie titel.

Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Lifestyle, en hoe mijn dag was.

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
dat ik mijn gedachtens kan opschrijven en dat mensen dat ook kunnen zien vind ik een leuk idee!

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Tijdschriften, site's, boeken kranten etc. :)

Hoevaak per week probeer ji j een nieuwe post te plaatsen?
Het liefste iedere dag, maar ik heb niet iedere dag goeie inspiratie. maar wel vaak.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Ik krijg helaas nog niet zoveel reacties. 

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen?
Het zou superleuk zijn als mensen mijn blog zouden volgen, en een reactie kunnen achterlaten, ik vind het leuk als mensen daar geïnteresseerd in zijn. 
Heb je ook een twitter/facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken?
@xikbenfleur
En ik zit er vaak op ja! :)

Wat is jou tip aan je volgers?
Het is jou leven, maak er van wat je wilt. geniet want het leven is zo mooi!

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips?
Nee, ik vind het hartstikke leuke vragen!

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips ideen of mis je nog iets?
Nee hoor, ik vind het heel mooi vormgegeven!

Ik wil mijn naamgenootje hartelijk bedanken voor het invullen van dit interview.
Ik vind dat je erge mooie foto's maakt en het leuk is om te zien dat je er plezier in hebt.

Wat vinden jullie van dit interview?
Kende je de blog van Fleur al?


Love && Enjoy 


2 opmerkingen

  1. haha leuk, ik heb de header getekend en ik ken fleur! en ik stond vanochtend in de meet ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk intervieuw! Kan je je opgeven ofs voor een interview? xx

    BeantwoordenVerwijderen