Muziek top 5 week 36

Het is vrijdag en dat betekend dat het weer tijd is voor een nieuwe muziek top 5.
Deze week ben ook ik weer naar school geweest en heb ik dus weer muziek geluisterd op de fiets.
Benieuwd welke liedjes deze week in mijn top 5 thuis horen?
Lees dan snel verder!
Normaal of nee eigenlijk meer voorheen, deed ik het anders.
Ik maak de top 5 altijd op de donderdag avond.
Maar voorheen deed ik het altijd uit mijn bolle kop en moest ik altijd heel hard nadenken wat ik die week had geluisterd.
Nu heb ik het veel slimmer aangepakt.
Ik heb namelijk iedere keer als ik een liedje hoor waarbij ik dacht die hoort in de top 5 van deze week schreef ik hem op. Dit deed ik voorheen niet waardoor het even duurde voor ik dit artikel klaar had.
Nu ben ik dus een stukje slimmer geworden en heb ik de 5 liedjes van deze week op een memo blaadje staan.
Let's do this!

#1; Ny - Trophy Boy 

#2; Will.I.Am ft Eva Simons - This is love

#3; Carrie Underwood - Blown Away 

#4; Marlon Roudette - New Age


#5; Darryl - Laatste Traan 

Dit was hem weer voor deze week.
Zo als je wel ziet waren het deed keer wat meer nummers met een hardere beat erin.
Heerlijk om op dat tempo mee te trappen op je fietsje.

Wat vinden jullie van de top 5 van deze week?
Welk nummer heb jij deze week helemaal plat geluisterd?

Love && Enjoy 



2 opmerkingen