Muziek top 5 week 37

Het is weer vrijdag en mijn eerste echte officiele schoolweek zit er ook weer op.
God zij dank, want het is best wel weer wennen.
Maar zonder muziek ben ik deze week niet door gekomen, vandaar dat ik ook voor deze week weer mijn favoriete in de top 5 heb gezet.
Benieuwd?


Zoals jullie ondertussen wel weten fiets ik 10 van de 9 keren met muziek op de fiets.
Dit is iets waardoor het fietsen minder erg word en ik sneller op mijn eindbestemming ben.

Omdat het nieuwe school jaar weer begon heb ik ook de afgelopen weken mijn 'fiets' ipod weer opnieuw gevuld.
Niet helemaal leeg gehaald maar toch weer even wat nieuwe liedjes erop gezet zodat ook die weer opgefrist was.
Vandaag dus weer een leuke ( naar mijn mening ) en opgefriste top 5!
Enjoy!

#1; Usher - Twitsted

#2; Rihanna - We All Want Love

#3; Drake - Headlines

#4; Marlon Roudette - Riding Home

#5; Regina Spektor - All The Rowboats

Dit was hem weer voor deze week.
Wat vinden jullie van deze nummers?
En welke nummers heb jij deze week veel geluisterd?

----------------------------------
Doe mee met de WINACTIE en win!

Love && Enjoy 




2 opmerkingen

  1. Ik luister de laatste tijd heel veel The Voice auditie liedjes :p. Die vind ik gewoon zo mooooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nicee songs, ik luister delaatste week veel naar het liedje 'lekker lekker in de zon'
    Dit doet me denken aan afgelopen zomer & dat maakt me vrolijk :D

    BeantwoordenVerwijderen