Nails | Trind Caring Colors AW 2012

De koude maanden staan weer in voor de deur.
Winterjassen zijn alweer volop te koop en de warme kleding word weer uit de kast getrokken.
Maar in de tijden van de koude wintermaanden is het belangerijk dat ook je nagels goed verzorgd worden.
Voor de verzorging van je nagels staat Trind het meeste bekend, ook verkopen ze al 24 kleuren lakjes.
Maar speciaal voor deze herst/winter hebben ze een Limited edition uitgebracht.
Lezen en kijken jullie mee?

Het merk Trind zullen jullie wel  al veel vaker voorbij hebben zien komen.
Trind staat vooral bekend om haar verzorgings producten.
Of je nou opzoek ben naar de nagellak voor sterkere nagels of juist om de verkleuring tegen te gaan, bij beide en meer zit je bij Trind goed.
Wat betreft de verzorgings producten voor de nagels ben ik ook zeker fan van dit merk en heb ik ook wel een aantal lakjes in mijn stash zitten.

Dit najaar komt trind ook met een collectie waarin ze kleuren laten terug komen uit het kleurenpalet van de herst/winter 2012.
Deze collectie bestaat uit 4 kleuren, vier kleuren die je deze herst/winter vaker zult terug zien komen.
Naar mijn mening kun je deze kleuren goed combineren met de wat donkere kleding van de koude tijden.
Echte herfst winter kleuren dus!

Zoals we van Trind gewend zijn is er ook aan deze 4 lakjes weer iets exstra's toegevoegd.
Deze lakjes zijn speciaal gemaakt om je nagels in mooie en optimale conditie te houden. 
De lakjes bestaan namelijk uit een uitgebelanceerde mix van ingrediente die de nagels verzorgen terwijl de lak er voor zorgt dat jou nagels de hele dag door stralen.
Hier door zijn de lakjes makkelijk aan te brengen  (mede door de lange lange dop en de makkelijke 'hou vast') en blijven ze lang en mooi zitten.

Nu zijn jullie vast beniewd naar de lakjes zelf, hier boven heb je ze al even kunnen zien maar ik zal ze ook nog eens apart aan jullie voorstellen.
De Trind Limited Caring Colors bestaat uit:
CC 150
Golden Bronze 

CC 151
Champagne Silver
CC 152
Petrol Blue 
CC 153
Vintage Pink

Deze vier lakjes verschijnen als Limited edition naast de 24 reguliere Caring Colors.
Het flesje bestaat uit 9 ml en is voor te koop voor €9.95,-
De lakjes zijn bij de  Douglas, DA, T.I.O Drogisterij en de ETOS verkrijgbaar.

Ik ben heel erg benieuwd naar deze collectie.
Zodra ik ze tegen kom in de winkel zal ik er eentje of mischien wel meerdere meenemen en in een swatch aan jullie presenteren.

Wat vinden jullie van deze collectie?
En heb jij al lakjes van Trind aan je Stash kunnen toevoegen?

Love && Enjoy 



1 opmerking