Personal | Pictures of my life

Het is weer donderdag.
Ja, een donderdag net zo als alle andere.
Vandaag omdat het deze gewone donderdag weer is een kijkje in mijn leven door middel van foto's.
Kijken jullie mee?
Vandaag is het dus weer tijd voor een uniek kijkje in mijn leven door middel van foto's.
Deze foto's maak ik met mijn mobiel, hierdoor is de kwaliteit niet optimaal maar krijg je wel een idee van wat ik zowel gedaan heb.
De eene keer heb ik meer foto's als de andere keer, deze donderdag is het zo'n donderdag waarop ik iets minder foto's heb als dat jullie gewend zijn.
Dit omdat school weer is begonnen en ik gewoon minder tijd heb om overal een foto van te maken.
Enjoy!

School is weer begonnen.
Zoals ik jullie verteld heb heb ik een nieuwe fiets. 
Maar op woensdag heb ik tot kwart over 5 les en dan moet ik gelijk door naar dansen.
Dit betekend dat ik mijn dansspullen bij me heb en dus een bigga tas mee moet.
Het resultaat is dat hij niet normaal in mijn bak past dus op z'n zijkant erin moet.
Heel génant eigenlijk maar het kan niet anders.

School is weer begonnen, het weer is weer zijn werk gaan doen waar het goed in is; Koud & regen.
Voor mij betekend dat warme chocolade melk tijd!
Zonde van mijn geld.. 

Hé bah! 
Zien jullie die wolken, betekend niet veel goeds.
En inderdaad het ging vlak daarna los, niet normaal!

Een Cup a Soup is iets gezonder.
Het is jammer dat ik het eigenlijk helemaal niet zo lekker vind.
Weer zonde van mijn geld dus!

´S morgens vroeg om tien voor zes zat ik weer op mijn fiets.
Leuk, voortaan iedere zaterdag half 7 beginnen!
We are happy!
Maar 1 ding van zo vroeg op de fiets zitten is best leuk, ik kan namelijk keihard mee bleren met mijn muziek.
Iets wat ik dan op de vroege morgen maar al te graag doe.

Mams had een lief konijntje gekocht voor het grafje van Stampie.
Het is zo saai en ongezellig zonder Stamp, nog steeds is het leeg :(.

Voor de laatste keer het hok legen.
Normaal zat ik er altijd tegen op maar nu wilde ik het niet doen, niet omdat ik het niet leuk vond maar meer omdat ik de hele week die kant van de tuin genegeerd had.
Ik was er dan ook een week niet geweest en alles stond er nog precies zo bij als dat ik zondag middag met stamp bij het hok had gezeten. 

Ik had de zondag toen ze overleed nog der plasbak verschoont, hij is nog gewoon netjes leeg..
Ik mis mijn vriendinnetje:(

Knutselen met mijn nieuwe stripers van de Action.

Avondje met vriendin en haar vriendje die aan het oppassen waren bij mijn buurjongetjes.
PEPERNOTTEEEEN^^

Diezelfde avond gingen mijn handen te keer op een papier. 
Hebben jullie het artikeltje en de resultaten hiervan al bekeken en gelezen?

Aaaaah bah!
2 dagen naar mijn stage en mijn lang gespaarde nagels breken stuk voor stuk af.
En vooral die van mijn wijsvinger daar word ik niet vrolijk van, want dat doet zo gemeen zeer!
En ik was zo trots omdat mijn nagels eindelijk weer lang waren.. 

Little proud op het artikeltje over mijn kunstwerkjes :).

Even tijdens de pauze snel een paar pepernootjes halen bij de AH.
Rara welke stad is dit?

Ik had het eergister al over pepernoten gehad nadat ik een paar pepernoten voorbij had zien komen.
Vandaar dat we de volgende dag in de pauze even snel de stad in gingen om bij de appie een zak pepernoten te halen.
Helaas kon ik ze zelf niet mee omdat mijn tas iets te vol zat.
Mischien ook wel beter...

Dit waren de foto's voor deze week.
Zo als jullie wel zien zijn het veel school en weg van huis foto's.
De komende 2 weken gaan 2 volle en drukken weken worden, met leuke dingen.
Als jullie nog niet weten wat er volgende week gaat gebeuren kun je dat in dit artikel gedeeltelijk terug lezen of kun je ook op het artikel van zaterdag wachten. 
Ik hoop in iedergeval jullie een kijkje achter de schermen te kunnen geven en ga proberen zo veel mogelijk vast te leggen met mijn camera.

Hoe was jullie week?
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?

Love && Enjoy 

5 opmerkingen