Muziek top 5 week 38

Het is vrijdag en dat betekend dat het weer tijd is voor een muziek top 5!
Benieuwd welke liedjes ik deze week voor jullie uitgekozen heb?
Lees dan gauw verder!
Het is weer vrijdag, Yeah!
Weer een schoolweek voorbij!
En dus weer tijd voor de muziek top 5.

Deze week heb ik iets meer moeite gehad om jullie te voorzien van een leuke muziek top 5.
Dit komt groot en deels door dat ik een beetje verslaafd ben aan 2 nummers.
Mischien dat je dit al op de Facebook pagina had gelezen.
Ik had namelijk eergister een berichtje geplaatst of jullie nog een leuk alternatief voor de muziek top 5 van deze week hadden.
Helaas geen nieuwe alternatieve maar wel 1 nummer die Aurora mij aanraden en die ik in deze top 5 wil gaan gebruiken.
Zo irritant verslaafd zijn aan 2 nummers en dan bijna ook alleen maar die nummers gebruiken..
Maar, ik heb toevallig eergister nog even op youtube rond gesnuffeld wat mij wel weer een beetje van de verslaving heeft afgeholpen en er voor heeft gezorgt dat ik toch nog een leuke ( dat hoop ik  teminste ) top 5 kan maken.
Enjoy!

#1; Ilse Delange - We Are One 

#2; Leona Lewis - Footprints In The Sand ( op aanrader van Aurora, Thanks! ) 

#3; Rebecca Ferguson - Back Track

#4; Sandra van Nieuwland - More 

#5; Alicia Keys - Girl On Fire 

Woeeei, nu ben ik trots!
Trots op deze top 5 omdat ik er toch weer iets leuks van heb kunnen maken zónder die twee nummers waar ik zo verslaafd aan ben!
Enjoy your weekend!

Wat vinden jullie van deze top 5?
Zou jij een leuk ( muziek ) alternatief voor de top 5 weten?
Welke nummers luister jij graag?

Doen jullie al mee aan de winactie?
Love && Enjoy 




2 opmerkingen