Muziek top 5 week 40 - Genuis afspeellijst

Het is vrijdag, dat betekend dat het weer tijd is voor een nieuwe muziek top 5.
Bij deze top 5 heeft de Itunes DJ mij geholpen.
Benieuwd naar het resultaat?


Ik moet zeggen, ik zat de afgelopen week nog met mijn hoofd in Hema de Musical als het om muziek gaat.
Die liedjes in de musical waren zo vrolijk en sommige teksten waren zo comische dat ze als maar blijven hangen. Het is jammer dat ze nog niet uit zijn of te downloaden zijn, want anders zaten die zeker in deze top 5! Hopelijk gaat dat nog gebeuren!

Omdat ik de liedjes die ik de afgelopen weken heb geluisterd een beetje zat begon te worden wilde ik wat anders.
Dit andere ging ik doen op mijn ipod.
Er zit namelijk een hele handige functie op; Genuis.
Hierbij moet je 1 liedje kiezen en bij dat liedje worden dan dat soort liedjes gezocht en daar automatisch een playlist van gemaakt.
Dit deed ik met het liedje One Night van Fun.
And I like this functie!
Vanuit die playlist heb ik deze top 5 getoverd, benieuwd?

#1; John Mayer - Queen of California

#2: Lana Del Rey - Radio

#3; Ellie Glouding - Every Time You Go

#4; Katy Perry - Not Like The Movies

#5; Diana Birch - Valentino

Het leuke aan Itunes genuis is dat je ook andere liedjes luistert dan normaal.
Want normaal druk ik altijd die artiest, album of die ene afspeellijst aan.
En omdat ik juist zo veel nummers op mijn ipod heb staan kom ik daar nu ook eens achter!

Wat vinden jullie van deze top 5?
Gebruik jij wel eens de genuis functie?

Love && Enjoy 


2 opmerkingen

  1. Dat liedje van katty perry is geweldig!! Die kende ik nog helemaal niet. Maar hij is erg mooi, en wat een handige functie. Had ik die maar op mijn mp3 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede muzieksmaak heb je, ik heb al deze nummers ook op mijn ipod staan haha. die nieuwe van john mayer is zo tof :)

    PS. Ik heb een droom om naar Amerika te gaan en het zou superfijn zijn als je me zou willen steunen door op deze link: http://www.wineenjaarhighschool.nl/inzendingen/161/femme-ter-haar te klikken en even op ‘vind ik leuk’ te klikken. Duurt een seconde en je maakt me er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen