Personal | My pictures of my life

Vandaag geef ik jullie weer een kijkje in mijn leven.
Dit doe ik 1 keer in de 2 weken, afwisselend met de columns van Naomi.
Vandaag dus weer een artikeltje waarin ik jullie laat zien wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan.
Benieuwd?

Ik heb de afgelopen 2 weken best wel 2 'drukke' weken achter de rug.
Mede dankzij de Hema Musical waaraan ik heb meegedaan.
Des ondanks heb ik gelukkig wel weer een aantal foto's voor jullie in petto.
De foto's zijn gemaakt met mijn mobiel dus niet met het beste kwaliteit.
Enjoy!
Een tekst in een school boek. 

No Mirror make up challenge opnemen, Klik hier voor het resultaat. 

Na 10 keer proberen wilde hij uiteindelijk toch uplouden, wat een geluk! 

Het duurde alleen een beetje lang en ik wilde slapen. 
En aangezien ik het best slaap als het donkerder dan donker is had ik er maar even mijn vest over heen gelegd.
Ondanks sliep ik nog niet voor hij ergens in de nacht klaar was met uploaden.. 

Nailsss<3 p="p">
Het zaantheater, het theater waar ik 5 hele leuke en bijzondere dagen heb beleefd vorige week.

Outfit of the day 

Ready for the wedding tijdens de doorloop. 

En we stonden op de site!

Ik heb een nieuwe verslaving!

Eten in de foyer, before de eerste voorstelling!

Pepernoteeeenn

Roos die we na afloop kregen.
Een foto verslag van de de 5 dagen in het theater en hoe en wat komt hoogs waarschijnlijk zaterdag online!
Stay tuned!

Vanuit de foyer, de zaal op tv waarvan wij konden zien wat zich op dat moment in de zaal afspeelde.
Echt HEMA!

Nageltjes met een lakje waarmee ik heel blij ben!
Gister heb ik er een artikeltje over geschreven, klik hier

Dinsdag moest ik voor controle na 2 jaar stoppen met groeihormoon een dagje richting Rotterdam.
Dat is niet bij ons om de hoek dus om kwart voor 7 zaten we in de auto, das vroeg! 

In het Sophia. 
Dit is het resultaat als mijn moeder met mijn mobiel een foto maakt, zonder dat ik het merk. 
En het 2de infuus dat het maar niet wilde doen.. 

Nadat alles er op zat konden we weer naar huis. 
Toen we bij Schiphol voorbij reden zagen we dit.
Brandje?

S'avond ging ik zonder dat ik geleerd had een theorie examen doen.
33 fout, lacheen!

Nogmaals lovely nails!

Dit was hem weer voor deze week.
Zoals je ziet aardig wat foto's.
En zoals ik al zei ik probeer het artikeltje over de musical met foto's zo snel mogelijk online te zetten. 

Hoe was jullie week?

Love && Enjoy 

4 opmerkingen