Winactie | En de winnaar is geworden..

Heb jij mee gedaan aan de winactie?
Kijk dan snel verder, want wie weet ben jij de winnaar! 
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de lieve en vele felicitatie's namens het een jarig bestaan!
Zo leuk hoe veel leuke en lieve reacties ik daar op heb gekregen, dat maakt zeker heel veel goed.
Thank you all!

Ten tweede; Jullie willen natuurlijk heel graag weten of jij toevallig het beauty pakketje hebt gewonnen, want dat zou best leuk zijn toch?
Nou, ik maak jullie blij; want ik heb de winnaar op mijn lijstje staan.
Ik heb alle namen gister avond in de namen picker gegooid met het aantal keer dat zij iets exstra's hebben gedaan.
En daar is 1 naam, 1 winnaar uitgekomen!

De winnaar van de winactie is geworden...

* boemer boemer de boem - tromgeroffel, hoe typ je dat? *

Rosalyn Katt!

Rosalyn, van harte met het winnen van het beauty pakketje!
Zou je binnen 24 uur een mailtje willen sturen naar fleur957@gmail.com met je adres gegevens?

Als Rosalyn binnen 24 uur geen mailtje heeft gestuurd ga ik opnieuw een winnaar kiezen.

Niet gewonnen?
Niet getreurd!
Ik ben nog lang niet klaar met bloggen en winactie's voor jullie organiseren!

Bedankt voor het mee doen! 





4 opmerkingen