Column | Papillotten tip by Naomi

Hallooo! Het is alweer koud aan het worden... wat gaat de tijd toch hard! Als het koud word heb ik nooit echt zin om vroeg op te staan en helemaal te gaan douchen en mijn haar te doen. Ik heb voor jullie 1 tip: Papillotten! Misschien ken je ze, misschien ook niet maar ze zijn super makkelijk om mooie krulletjes van te krijgen.
Benieuwd?
Papillotten zijn staafjes met ijzer en foam waar je je haar omheen rolt en daarvan krijg je krullen, klinkt niet zo moeilijk toch? Ik zal jullie hier eventjes een voorbeeld geven van een filmpje:
 
(Papillotten Beautygloss.nl)

Mascha legt goed uit wat het allemaal is. Er zijn natuurlijk veel verschillende manieren hoe je deze staafjes kan gebruiken dus het is ook leuk om gewoon mee te spelen!
Het resultaat nadat ik er mee geslapen had;


Maar nu:
Het grootste probleem bij papillotten is dat ze best wel prijzig zijn, vaak kosten 4 dunne papillotten al 4 euro. Nu liep ik laatst in de HEMA en ik was stunned! Want wat zag ik daar? 5 papillotten, de beste kwaliteit foam die er is MET dopjes voor maar 2,30!!! WOW! Ik heb ze gelijk meegenomen en uitgeprobeerd! Jongens (meiden), wauw! Dit moeten jullie proberen! Ik doe ze altijd 's avonds in, ga ermee slapen en 's ochtends haal ik ze eruit. Vaak na het douchen als mijn haar helemaal schoon is doe ik ze in want dan kan ik er zo lang mogelijk van genieten. :)

Hebben jullie weleens papillotten gebruikt?

Instagram: @NaomiValerie
Twitter: @_Naoomm

6 opmerkingen

  1. Ohja die heb ik ook nog ergens liggen, ga ze toch maar weer is opzoeken. Ziet er goed uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi zeg :) je hebt ook echt mooi haar ervoor!
    ik ben altijd bang dat als ik papillotten in mijn haar ga draaien ik als een clow wakker wordt.. heb al krullen van mezelf
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nu wel heel benieuwd! Heb ze nog nooit gebruikt, ik ga eens kijken bij hema :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik zelf ook, en ze zijn echt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze zelf ook, heel fijn c: Ik volg je nu, kom je ook een kijkje nemen op mijn blog?
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen