Een ipad mini of een Samsung tablet?

Even een klein artikeltje tussen door.
Ik heb namelijk even jullie hulp nodig, want ik kom er echt eventjes niet uit!
Kun jij mij helpen?
Ik heb al een tijdje in mijn hoofd dat ik een tablet wil.
Toen de ipad mini uitkwam was ik er dan ook zeker van dat ik dié wilde. 
Het liefst wilde ik hem gelijk kopen maar op raad van mijn ouders en broertje moest ik nog even wachten omdat er een leuke kortingsactie aan kwam.

Zo gezegd, zo gedaan.
Nu die 2 weken later schijnt de actie waar ik op wachte niet te gelden voor Apple producten.
Dit was een domper..
Maar oke. 
Nu geldt hij wel voor Samsung producten.
Toen kwam mijn vader met het idee om een samsung in plaats een apple tablet te kopen. 
Dit omdat die korting wel op de Samsung tablets dus gelden en ik daarmee voor het zelfde geld of zelfs minder een 'betere' tablet zou kunnen kopen.
Omdat ik vrijdag naar de winkel ga heb ik dus nog even om goed er over na te denken.. 
Alleen nu is het zo dat ik ook wat ben gaan rond vragen naar wat andere vinden. 
Ik heb voor de rest behalve mobieltjes en een tv bijna geen ervaring met Samsung. 
Een ipad mini of een Samsung tablet?
En zo ja een welke Samsung tablet want daar zijn er nog wel meer van.

Nu is diezelfde vraag aan jullie. 
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond? 
Een ipad mini of een samsung tablet?
En zo ja samsung tablet; welke tablet? 
En waarom?

Ik hoop dat jullie mij willen helpen en dus jullie mening willen vertellen.
Daar zouden jullie mij zo hard mee helpen! 
In ieder geval; alvast bedankt:)! 

Love && Enjoy 





3 opmerkingen

  1. Ik zou voor de iPad mini gaan, over het algemeen is Apple beter dan Samsung. althans wat telefoons betreft (ik spreek uit ervaring haha!). Dus met dat in m'n hoofd geef ik je het advies om voor een iPad mini te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf nochtans goede ervaringen met Samsung. Mijn broer heeft zowat al zijn apparaten van Samsung, ook een tablet. Maar verder kan ik je niet helpen, ik zit een beetje met hetzelfde dilemma (mini laptop of tablet, voor mail werk onderweg).

    Succes met het kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk keuze. Een luxeprobleem, hihi. ;)
    Ik zou heel graag een tablet willen (lijkt me erg makkelijk, ook met bloggen en notities maken), maar ik vind ze inderdaad erg duur! Handig, zo'n kortingsactie. Ik heb heel veel goede verhalen gehoord over de Samsung tablet, al zijn echte Apple fans helemaal weg van de iPad mini. Mijn moeder heeft de normale iPad en die vind ik wel echt heel fijn (ze heeft de laatste versie, de 3). Je zou ook voor bijv. die kunnen gaan, omdat die versie waarschijnlijk iets goedkoper is nu de iPad mini uit is. Lastige keuze! Ik denk dat ik voor een iPad zou gaan, ook al heb ik over Samsung ook echt goede dingen gehoord.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen