Interview | Meet Lisa

Het is zondag, dat betekend dat ik voor vandaag weer een interview voor jullie heb klaar staan!
Deze week is het de beurt aan een heel enthousiast meisje.
Benieuwd naar Lisa haar blog?
Lees dan gauw verder!


Vandaag is het zoals de titel al verteld de beurt aan Lisa.
Lisa is een 15 jarig meisje wat die mij een kleine 2 weken geleden heel enthousaist een mail stuurde om zichzelf aan te melden voor een interview.
Maar natuurlijk kon dat!
Vandaag kunnen jullie het resultaat van dit enthousiaste meisje lezen.
Enjoy!


About Lisa:
Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Ik heet Lisa en ben een meisje van 15 jaar.

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Op dit moment zit ik in 4 vwo en ben ik heel druk bezig met leren, het is echt wennen vergeleken met de afgelopen 3 jaar. Als bijbaantje pas ik op bij de buren en dit doe ik met plezier! Ik wil na de toetsweek wel op zoek gaan naar een bijbaantje in een winkel of restaurant.

Wie is jou voorbeeld?
Pfffoe, dit is een lastige vraag. Maar qua mode is het Olivia Palermo; haar stijl is gewoon zo geweldig en afwisselend. Qua leven vraag ik mijn moeder graag om raad, zij kan altijd zo goed helpen en ze zorgt ervoor dat ik mij gelijk weer beter voel na een dipje.

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Elke dag kijk ik wel op YouTube of er nog nieuwe mensen opstaan die ik interessant vind. Daarnaast luister ik graag naar Beyonce, Christina Aguilera en Max Schneider ( hij is nog niet zo bekend, maar hij is zo geweldig!)

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Bloggen, afspreken met vriendinnen, foto’s maken, bakken, zingen en gitaar/keyboard spelen. Muziek maakt wel echt een groot deel uit van mijn leven; zingen is echt heerlijk om te doen!

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Over 10 jaar zie ik mijzelf nog steeds bloggen, een gelukkig leven leiden met mijn man en komen er misschien wel 2 kinderen. Daarnaast wil ik graag fysiotherapeut worden, dus hopelijk heb ik dat dan ook bereikt.

Wat is jou levensmotto?
Everything will be okay in the end, and if it’s not okay then it’s not the end.
Deze quote zorgt ervoor dat ik me altijd weer goed voel en alles weer wat positiever in ga zien tijdens een dipje.

About the perfect things:
Waarom ben jij een blog gestart?
Ik ben een vrolijk meisje, maar vaak krop ik al mijn gevoelens op totdat het op een gegeven moment ontploft. Vandaar dat ik eigenlijk een soort creatieve uitlaatklep zocht waar ik alles kon vertellen over wat mij bezighield. Nu vind ik het heerlijk om te bloggen, als er een nieuw bericht op mijn blog staat dan voel ik me zo trots!

Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Hier heb ik heel lang over gedaan, haha! Maar uiteindelijk werd ik ’s nachts wakker en kwam deze naam in mij op. Ik heb hem gelijk opgeschreven en ik vond hem de volgende dag nog steeds mooi!
Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Mijn blog gaat voornamelijk over fashion, beauty en lifestyle. Het is heerlijk om gewoon alles kwijt te kunnen over mijzelf, mijn leven en alles wat ik leuk vind. Daar geniet ik echt van!

Hoelang ben jij al aan het bloggen geslagen?
Ongeveer 2,5 maand geleden ging mijn blog de lucht in. En ik geniet er nu nog elke dag van!

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
Het leukste aan bloggen is dat je alles kwijtkan. Je kunt jezelf zijn en vertellen wat JOU interesseert. Als mensen daar dan ook nog op reageren is natuurlijk helemaal leuk! Reacties op mijn blogberichten kunnen mijn dag echt goed maken.

Wat voor posten vind jij zelf het leukste om te schrijven en waarom?
Outfitposten en life-updates. Ik vind het leuk om te laten weten wat ik draag op een dag of waar ik op dit moment mee bezig ben. Deze twee onderwerpen laten jouw ‘echte ik’ zien. Ze maken jouw blog persoonlijk; want wat jij draagt of wat jij graag doet dat hoort bij jou en maakt jouw kenmerkend.

Hoeveel uurtjes besteed jij wekelijks aan je blog?
Pff, dit is even rekenen hoor! Ik probeer om de dag nu een bericht te schrijven op mijn blog en gemiddeld ben ik daar zo’n  uurtje mee bezig, soms wat meer maar eigenlijk nooit minder. Ik denk dat ik gemiddeld zo’n 5 uur per week aan het bloggen ben, en soms wat meer.

Op welke post je ben je zelf heel trots?
Eigenlijk ben ik op elke post wel trots, ze maken mijn blog persoonlijk en ik word er vrolijk van als ik ze lees. Maar mijn outfitpost ben ik dan toch wel het meest trots op. Deze posten vergen het meeste tijd; je moet een outfit samenstellen, een locatie vinden en foto’s maken. Het is ontzettend leuk om te doen, want meestal komen er hele oncharmante foto’s uit. Misschien dat ik binnenkort nog wel een keer een artikel maak met foto’s die niet gebruikt zijn tijdens een bericht omdat ze niet heel charmant zijn, haha!

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Mijn inspiratie haal ik uit de raarste dingen; soms zie ik een lamp en kom ik op een outfitpost terecht met de kleuren van die lamp. Maar meestal haal ik mijn inspiratie uit tijdschriften, andere blogs en winkels. Wanneer een merk dat ik leuk vind een nieuw product heeft, dan maak ik daar graag een review over.

Hoevaak keer per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Ik wil graag 3 tot 4 nieuwe posts op mijn blog plaatsen, zodat mensen genoeg te lezen hebben. Daarnaast ben ik te druk om elke dag een nieuwe post te plaatsen, hoe graag ik dat soms ook zou willen. Het lukt gewoon niet altijd.

Wat is een hoogtepunt in jouw blog carriere en wil je die met ons delen?
Toen ik op een artikel 20 opmerkingen/reacties kreeg. Dat vond ik zo’n grote eer! Voor sommige bloggers is het misschien helemaal niets, maar ik was er echt heel erg blij meeJ. En natuurlijk dat mijn blog steeds populairder wordt, er komen steeds meer mensen een kijkje nemen en daar ben ik echt heel erg blij mee!

Wat is een site/blog waar jij erg tegen op kijkt en waar je dus grote fan van bent? En waarom?
Dit is zo’n leuke blog! Het gaat over fashion, life-updates en alles wat maar met mode te maken heeft. Zeker een kijkje waard!

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Elke reactie is leuk, al zijn het maar een paar woorden van: wauw, wat een leuk artikel!
Maar hoe persoonlijker een reactie is, hoe leuker het is om te lezen.  Als meiden zeggen; wat heb je mooi haar of wat heb je een mooi figuurtje, dan krikt dat mijn zelfvertrouwen weer op. En daar kan ik heel lang blij en vrolijk om blijven.

Wat hoop jij over een aantal jaar te hebben bereikt met je blog? Bijv: Wil je mischien ooit nog is die ene acteur interviewen, of een webshop openen en of zo veel volgers te hebben ect.
Het lijkt mij leuk om meiden te inspireren, dat zij het leuk vinden om mijn blog te lezen. Wat ik echt nog graag zou willen is dat ik over een aantal jaar misschien wel geld kan verdienen met mijn blog. Dat lijkt me zo’n raar idee! Dat je met de dingen die jij leuk vind en graag over schrijft geld kan verdienen. Geweldig toch?

Ben je te volgen op social media?
Sinds kort heb ik een facebook pagina aangemaakt op mijn eigen facebook. Maar hier ga ik nog verder aan werken. Binnenkort maak ik echt een eigen account aan voor mijn blog en ook ga ik twitter aanmaken. Als dit allemaal gelukt is, dan staat er op mijn blog hoe je mij daarop kunt volgen. Hou mijn blog dus zeker in de gaten!
Ik ben al wel te volgen op Bloglovin en GFC.

Wat is jou tip aan je volgers?
Blijf dicht bij jezelf, lees wat jij leuk vind om te lezen en laat mensen zien dat jij het leuk vind om te lezen. Zo komen er misschien nog wel veel meer van dat soort artikelen!

Wat is de link naar jou blog?
Het zou leuk zijn als jullie een kijkje zouden nemenJ

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview of heb je nog tips?
Ontzettend leuk om deel te nemen aan een interview en ik vind het heel leuk dat er zoveel vragen zijn! Zo wordt er gelijk veel duidelijk over jou en je blog. Ideeën en tips heb ik eigenlijk niet, het interview zit perfect in elkaar zo. Echt hartstikke leuk dat ik hieraan mocht meedoen en ik vind het een enorme eerJ


Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips/ideen voor artikelen?
Je hebt een leuke blog, het design is vrouwelijk en past er goed bij. Ook vind ik je header erg mooi! Zelf ben ik de laatste tijd druk bezig met mijn nagels, ik ben er nog niet heel erg goed in maar dat komt wel (hoop ik). Daarom zou ik het leuk vinden om wat DIY van nagels op je blog te zien, dat lijkt me echt superleuk! Aan het ontwerp van je blog zou ik niets veranderen, dat ziet er perfect uitJ!

Ik wil Lisa bedanken voor het invullen van de vragen.
Ik kende je blog nog niet dus ook ik heb weer een nieuwe blog leren kennen!
Je schrijft op een leuke manier waardoor het makkelijk leest.
En qua nagels; heel veel oefenen baart kunst!
Zelf ben ik ook nog lang niet uit geoefend. 
Ik zet de laatste tijd niet zo snel meer een nail tutorial online, dit komt vanwege tijdgebrek.
Wel heb ik het in het verleden heel veel gedaan, deze artikelen kun je hier terug vinden. 

Opgeven voor een interview?
Dat kan, Klik hier!

Kende jij de blog van Lisa al?
En wat vind je van dit interview?

Love && Enjoy 














4 opmerkingen

  1. Leuk! Ik kende haar blog nog niet maar neem zeker een kijkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aawh superleuk! Ziet er heel leuk uit. Dankjewel! :) Vind het erg lief van je om dit te plaatsen, hihi.

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Ik kende haar blog nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen