Column | Naomi geeft cadeautips!

Kerst komt er al snel weer aan en wie heeft er cadeaustress? Ik niet! Ik heb voor jullie een paar suggesties zodat je toch nog gered bent van je 'o nee ik heb nog geen cadeautjes' gevoel! :)

Voor de moeder: Voor mijn moeder weet ik nooit echt wat ik wil geven, vaak iets voor in het huis is dan het beste! Ik heb mijn moeder blijgemaakt met dubbelwandige glazen! Mijn moeder drinkt vaak thee en deze glazen zorgen ervoor dat je de glazen gewoon kunst vasthouden zonder dat je je hand verbrand én het houd je thee warm, wat wil je nog meer?

Voor de vader: Voor mijn vader heb ik echt nooit een goed idee! Sokken? Nee. Overhemd? Heeft hij al genoeg... ik ben echt een vaders-dochter dus wat hij het leukst vind is iets zelfgemaakts! Dan bedoel ik geen macaronifotolijstje maar bijvoorbeeld een lekkere appeltaart! Of  
een leuk kerst-avond-diner. Lekker makkelijk en ook nog een heel leuk om te doen.


Voor de zus of vriendin: Make-up, nagellak, beauty dingetjes enzovoorts. Vaak is dat niet zo moeilijk te bedenken. Eventjes langshuppelen bij de SATURN en MediaMarkt en je loopt misschien wel weg met een stijltang voor een laag prijsje! Voor vrouwen is er veel om uit te kiezen dus dat is niet zo moeilijk, lush heeft nu ook uitverkoop en je zou ook op boozyshop.nl kunnen kijken voor wat leuke make-up met lage verzendkosten!
 


Voor de broer of vriend: Een luchtje! Mijn grootste tip ever zijn de luchtjes van playboy van de city lijn, helemaal niet duur (ik denk zo'n 14 euro) en in combinatie met een deodorant is het hartstikke leuk! Je hebt Miami, New York, London en nog een paar andere steden dus voor iedereen wat wils.



Een fijne kerst allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar! :)

~ Naomi


Wat vinden jullie van deze cadeautips?
Heb jij nog leuke tips? 
Twitter: @_Naoomm
Instagram: @NaomiValerie

3 opmerkingen

  1. Ik weet ook nooit wat voor mn vader. Ik ga denk ik morgen maar even bij het tuincentrum kijken voor iets :) verder handige tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben ook van die dubbelglazige theekoppen thuis! Heel handig! Enige probleem is alleen dat je niet voelt hoe warm de thee is en je dus je tong brand als je het probeert te drinken :')

    BeantwoordenVerwijderen