Quotes inspired by life

Quotes, we komen ze overal en altijd tegen.
Of je nou naar muziek luisterd, in de krant kijkt of toevallig bij je oma een mooi bordje ziet hangen.
Overal zijn ze wel.
Zo ook op we heart it.
Vandaag een paar mooie quotes die ik graag met jullie wil delen.
Lezen jullie mee?

Het leven is zo als het is.
Ja, dat weten we allemaal.
Het leven kan zwaar, maar ook fijn zijn.
Het is aan jouw hoe jij je leven indeelt, wat je wel en niet doet en hoe het wel of niet doet.
Het is aan jouw welke personen jij wel in je leven toe laat en welke niet.
Jij bent de baas over jouw leven.
Om deze reden vind ik de quotes die over het leven gaan altijd zo aangrijpend en indrukwekkend.
Ik heb een paar mooie quotes opgezocht die ik graag met jullie wilde delen.



Als ik deze quotes zo lees dan komt er iets los.
Niet alleen door de quotes zelf maar door alles.
Waarom is het zo moeilijk om alles van de positieve kant te bekijken?
Ik zou dit toch wel heel graag willen weten...

Hoe sta jij in het leven?
Ben jij een positief persoon of bekijk jij meestal alles eerst van de negatieve kant voordat je de goede kant ontdekt?

Love && Enjoy 


5 opmerkingen

  1. Mooie quotes heb je uitgezocht! Ik heb dat gevoel ook altijd wanneer ik quotes lees. Zo iets van ik ga mijn leven verbeteren hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie quotes!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quotes! Dat vind ik zelf ook altijd erg leuk om te lezen. Leuke post!

    Liefs,
    Aurelie

    BeantwoordenVerwijderen