Personal | Pictures of my life

Vandaag is het weer tijd voor een kijkje in mijn leven.
Iedere 2 weken geef ik jullie een uniek kijkje 'achter de schermen' en dus in mijn leven.
Dit door middel van foto's die ik in de loop van deze 2 weken gemaakt heb met mijn mobiel.
Benieuwd?
 Vroeg op de koude zaterdag morgen reed er eens een meisje naar haar werk.. 
Bbbrrrrrr! 
Ik vond het wel weer eens tijd voor een nagelpiercing!
En ja, dan moet er eerst maar eens een gaatje geboord worden.
Volgend jaar is dit mijn nagellook voor halloween! 

Het resultaat!
Helaas heb ik er nog geen 12 uur van kunnen genieten, want toen ik 's avonds bij dansen kwam was hij alweer spoorloos verdwenen..
Nu loop ik met een mooi gaatje in mijn nagel:)!

Outfit of the day. 

Hmmmm, andijvie hutspot; Ik hou daar zo van ^^!

Ik moest terug naar huis lopen, dit is zo'n 10 minuten lopen.
Ondertussen dat ik door mijn dorp liep werd het steeds donkerder.
Toen ik over de brug ging zag ik dit, ik kon niets anders doen dan dit niet vast te leggen.
Wauw. 

Yeeeeeey! Eindelijk heb ik mijn eigen tablet!
Benieuwd wat ik er van vind? 
Klik, want ik schreef er een blije blogpost over. 

Een lakje wat ik al heeeeeeeeeeeel lang tussen mijn stash had zitten maar wat ik nog nooit had gebruikt.
Een mooi resultaat van een mooi lakje! 

Yeaaaaah! 
Ik heb de 70000 paginaweergaven behaald!
Weer een nieuwe mijlpaal.
Nu op naar de 200 volgers via GFC en de 100 volgers via Bloglovin. 
En natuurlijk staat er ook weer een winactie op de loer^^. 

Sims op mijn nieuwe vriend. 
Ja, ik ben bijna verslaafd aan dit spel.
Sims Freeplay is zeker een aanrader!

Pepernootjes, ik neem ze gewoon mee naar school om ze tijdens de lessen op te knabbelen.


En ineens was het ook in ons dorpje wit.
Het rare was, ik ging mijn lenzen uit doen in de badcel toen ik weg liep was het nog niet wit. Toen ik terug kwam was het in een klap wit. 
En dat in nog geen 5 minuten!

Dit waren ze weer voor deze week!
Hoe was jullie week?
Hebben jullie nog wat gedaan met pakjes avond?

Love && Enjoy 



8 opmerkingen

  1. Iehh, die tweede foto liet mij schrikken haha! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, een nagelpiercing? Heb je dat zelf bedacht? :D
    Heel creatief in ieder geval. Liefs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die foto van je dorp is echg prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah dat ding in je nagel ziet er eng uit! Brr. Inderdaad echt iets voor Halloween! En wauw, je tablet ziet er mooi uit! Maar waarom worden kruidnootjes toch zo vaak pepernoten genoemd. xD Pepernoten zien er heel anders uit! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me nogal pijnlijk die nagelpiercing :D
    Leuke foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen