TAG: Winterlicious

Toen ik van de week even een blog rondje aan het maken was, kwam ik langs de blog van Malou
Vervolgens las ik een leuke tag waarvan ik gelijk alleen al door de titel wist dat ik hem ook wilde invullen.
Aangezien ik al een tijdje geen tag meer heb ingevuld kwam dit mooi uit.
En met dit weer is een winter tag wel zo toepasselijk toch? 
Lezen jullie mee?

Wat is je favoriete winter kledingstuk? 
Een lekkere dikke trui en dan het liefst met een jogging broek.
Maar dit doe ik uiteraard niet aan als ik de deur nog uit moet. Als ik de deur uit moet is het op dit moment een thermo legging met daarboven een wat groter shirt of jurkje. Die thermo leggings zijn echt geweldig! 

#  Wat is je meest gedragen winter accessoires?
Ik denk mijn handschoenen muts en sjaal. Vooral omdat ik de afgelopen jaren op wintersport ben geweest zijn dit toch wel de daar hard nodig hebbende accessoires om het zo maar even te noemen. Voor hier zijn het vooral mijn handschoenen en sjaal. 
# Wat is je favoriete wintergeur/kaars? 
Als ik heel eerlijk ben heb ik die niet. Ik ben niet zo van de winter geurtjes of kaarsen. 

# Wat is je favoriete winternagellak? 
Aaaah, deze is leuk!
Ik heb niet echt een bepaalde kleur die ik nou het liefst in de winter zou dragen. Ik ben af en toe echt van een andere planeet en vind het leuk om apart te doen qua kleuren op mijn nagels. Op dit moment vind ik het mooi om echte winterse kleuren zoals een beetje bruinig, bordeaux rood en grijzige kleuren te dragen. Maar zoals ik al zei; dit kan volgende week ook weer knal oranje zijn. 

# Wat is je favoriete winterdrankje? 
Daar hoef ik gelukkig niet lang over na te denken. 
Als jullie mij al wat langer volgen en de Pictures of my life een paar keer hebben bekeken, dan is je misschien wel opgevallen dat er 1 drankje heel veel voor komt; WARME CHOCOLADEMELK! En dan nog het liefst met een lekkere dot slagroom. Lekker fout dus! Hahah. 
# Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik heb al heel wat films in mijn 18 jaren bestaan gekeken. Een film die ik een paar maanden geleden heb gezien maar wat eigenlijk best wel een kerst film had kunnen zijn is de film The Vow. Zo mooi!
Maar ook kruimeltje ( die we vroeger vaak keken ) en de Home alone films mogen nog best 100 keer op tv komen, no problem! 

# Wat is je favoriete kerstliedje? 
Last christmas, I give you my heart.. lalalallala.
Ja, Ik like hem^^!
Kerst liedjes geven zo'n gezellige sfeer, van mij mogen ze best het hele jaar gedraaid worden!

# Wat is je favoriete Wintermaaltijd? 
Mijn favoriete wintermaaltijd is echt wel andijvie stampot. Heerlijk vind ik dat! 
Inderdaad met een HEMA Rookwost!

# Wat is je favoriete winterproduct? 
Een favoriet winterproduct heb ik eigenlijk niet echt. Wel weet ik dat ik in de winter altijd iets meer handcreme gebruik en mijn lippen nogal snel droog zijn. Dat soort producten gebruik in deze tijd dan vaker dan normaal. 

# Wat is je favoriete winter/kerstdecoratie? 
De lichtjes! Of dit nou in de kerstboom of buiten aan de gevel van het huis is, dat maakt niet uit.
Maar de lichtjes geven toch wel de finishing touch! 
Dan is de kerst tijd toch wel echt begonnen!
Wat staat er op de top van jouw kerst wish-list? 
Ik heb geen idee. Misschien dat ik mijzelf een Caviar Manicure cadeau geef. Want eigenlijk heb ik niet echt iets nodig.. 

# Wat zijn jouw plannen voor deze kerst vakantie? 
Vooral genieten! Genieten van de laatste paar dagen 2012. En natuurlijk kerst en oud en nieuw vieren! Verder ga ik  met een paar meiden van school nog een project op een bso uitvoeren en ik denk dat ik nog even wat afspreek met wat vriendinnen. Voor de rest zie ik wel hoe mijn vakantie gaat lopen! 

Wat vinden jullie van deze tag?
Heb jij al plannen voor de kerst vakantie? 

PS; Ben jij een blogger en sta je open om een goed doel te helpen?
Klik dan hier en help!

Love && Enjoy 


4 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen! :D Ik heb mijn kerstvakantie ook nog niet helemaal volgepland, maar dat vind ik wel fijn, dan is er tenminste nog ruimte voor spontane dingen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuke tag!
    Heel fijne blog heb je, ik volg je nu!
    Misschien wil je meedoen met mijn give-away?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah leuke tag. Omnomnom warme chocolademelk :D

    BeantwoordenVerwijderen