Column | My sixteenth driving lesson

Na 3 weken niet te hebben gereden was het gister weer zo ver.
Om 11 uur precies stond mijn rij instructeur voor de deur.
Benieuwd wat ik deze les gedaan heb?

Gordel om, stoel goed, spiegels goed en gassen maar.
Wroeeetsss zo de straat uit.
Nee, zo snel ging ik niet maar ik was het in iedergeval niet vergeten na dat ik 3 weken geen les had gehad.

Ik moest eerst iemand afzetten in Purmerend die net haar rijbewijs had gehaald. Ik mocht kiezen of ik binnen door of over de snelweg wilde.
Ik koos voor over de snelweg.

Dus hup het dorp uit, richting de snelweg.
Ookal is dit nu mijn 16de les, ik blijf het nog steeds geen gewoonte vinden dat ik met een auto door mijn eigen dorp rijd.
En al helemaal niet dat ik hem zelf de snelweg op rijd in plaats van dat ik een passagier ben en het dus iemand anders zie doen.

Het was een snelweg met stukken waarop je 120 mocht, het gaf toch weer een kick om te blijven gassen en harder te mogen dan 50. 

Nadat ik het geslaagde meisje had afgezet gingen we een route rijden die zij op haar examen had gedaan.
1 ding weet ik zeker; ik moet nog heel wat leren voordat ik examen kan doen. Vooral als ik dat helemaal in mijn eentje moet gaan kunnen zonder aanwijzigingen. Woeeei!

Ik moest afgezet worden bij school omdat ik om half 1 les had, zo gezegd zo gedaan.
Weer een nieuwe weg naar school gereden.
Zoals ik al eerder zij; "met rijlessen kom je op plekken waarvan je niet wist dat ze bestonden!".
Ben blij dat het deze les een stuk lekkerder ging dan die rampenles van 3 weken geleden!

Ben jij al met je rijlessen bezig?


Love && Enjoy 

1 opmerking