Inspiratie | Your bedroom

Een bed, dat hebben we allemaal.
Een kamer met een bed dat is gelukkig in nederland bijna wel van zelf sprekend.
Vandaag is het tijd voor een bedroom inspiratie post.
Ben je benieuwd?

Mijn kamer is echt mijn plekje.
Een plek waar alleen ik weet waar alles ligt en waar het moet liggen.
Op dit moment ben ik blij met hoe mijn kamer er nu uitziet.
Toch kriebelt het als ik die mooie kamers op we heart it voor bij zien komen.
Om die reden vandaag een inspiratie post met mooie inspiratie voor your bedroom.
Enjoy!
Zoals je kunt zien zijn de inspiratie's heel verschillend maar hebben ze toch 1 ding gemeen; Het is knus en ziet er gezellig uit. Ook vind ik wel dat de meeste iets van rust uit stralen, dit is iets wat ik ook wel fijn vindt.
Zelf vind ik de 2de 3de en 5de kamers echt heel mooi. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig als je die drie zou combineren. Hoe zou het er dan komen uit te zien?
Als ik het geld en de ruimte er voor had..Ja dan had ik nu wel weer een hele andere kamer.
Voor nu doe ik het gewoon nog even met de kamer die ik nu heb!

Hoe ziet jouw kamer eruit?
En welke van de bovenstaande foto's zou jij wel willen combineren?
Bron: weheartit.com 
Love && Enjoy 

4 opmerkingen

  1. Mooie inspiratie!
    Van die lichtjes in je kamer is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben mijn muren nog aan het beplakken met foto's enzo :D mijn muren hebben zo'n saaie kleur :( Hij ziet er best standaard uit, maar dan met een overvloed van knuffels en Hello Kitty dingen :D Ik ga nog een keer roomtour doen :3

    BeantwoordenVerwijderen