Personal | Seventeenth driving lesson

Afgelopen donderdag was het weer zo ver.
Mijn zeventiende rijles met een klein beetje sneeuw.
benieuwd wat ik deze les gedaan heb?
Lees dan gauw verder!
Het was donker, het was de hele week nog niet boven 0 geweest en ik stapte de auto in.
Dit was even een niet logische opsomming, toch wilde ik hem even opsommen 1+1=3.
Òke, nu even terug Fleur.

Dit was de eerste keer dat ik met 'sneeuw' zou gaan rijden en daarbij was het ook nog donker. Alhoewel dat van de sneeuw nou ook wel weer mee viel..
Als eerst gingen we richting Amsterdam of nee Diemen, in iedergeval die richting op want ik moest iemand naar huis brengen.

Vervolgens gingen we ergens richting een industrie gebied, daar ging ik omkeren. In de sneeuw. Het lukte dus konden we weer verder. Trouwens er was daar ook een 'wild plasser', alhoewel wild.. hij plaste rustig dus niet wild. 

Later gingen we richting eem hotel waar ik op die parkeerplaats eigenlijk zou gaan inpakeren, maar omdat ik vroeg of het glad was hoefde ik niet in te parkeren maar moest ik kijken wat de auto zou doen als ik plots op een glad stuk ging remmen. Je raad het al: slippen. Ik ben expres die ervaring rijker want je voelt wat de rem dan doet.
Ja dat was wat.

Ook zijn we de parkeergarage van de Ikea in Amsterdam binnen geweest.
Gewoon omdat we het over de Ikea hadden omdat ik er afgelopen Zomer vanaf mijn dorp met een vriendin heen ben gefiets wat zo 25 km heen én 25 km terug was. Nu reed ik daar dus in de auto.

Toen we nog een paar wegen hadden afgelegd gingen we Richting Diemen waar ik de volgende ging ophalen.
Zij bracht mij gelukkig weer heel thuis, toen was ik blij.

Heb jij je rijbewijs al?
Wat vond jij ervan toen je voor de eerste keer met sneeuw / in het donker moest rijden?

Love && Enjoy

1 opmerking

  1. Ik ben nog niet begonnen aan rijlessen, maar een vriendin had haar tweede rijles in de sneeuw, die vond het zeker geen pretje haha. Ik kan me zoiets ook heel goed inbeelden! ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen