Personal | Stilte, dankje en dingen verklappen.

Even een kleine update.
Want de afgelopen week heb ik maar 2 posten geplaatst en dat is weinig.
Waarom?
Dat leg ik jullie in deze korte blogpost even uit.
Lees gauw verder!
Afgelopen zondag had ik er zin in. Na een geweldige zaterdag avond zou ik die dag even wat dingetjes voor stage afmaken en lekker de blogposten maken die ik in mijn hoofd had.
Helaas viel dit allemaal in het verre diepen toen ik mijn laptop opstarte.

Hij vroeg om systeem iets, iets waar ik de balle verstand van heb en dus niets mee kon.
Ik heb het toen overgelaten aan mijn vader in de hoop dat het zo weer over was.
Helaas, hij kon hier ook niets mee en we konden niet meer in windows komen.
Toen heb ik een vriend van mijn vader ge-appt die daar wel verstand van had met de vraag of hij er naar kon kijken.
Gelukkig kreeg ik niet veel later een antwoord terug dat ik maandag avond even langs kon komen, uiteraard mét laptop.

Toen we daar maandag avond kwamen, leek het er in eerste instantie op dat ik hem die zelfde avond weer heel mee naar huis zou kunnen nemen.
Helaas bleek ook dit niet zo te zijn. Hij was met een systeem herstel bezig en vroeg hierbij om een tweede cd die ik niet heb. Hier door was ik alles maar dan ook echt ALLES al kwijt en werkte dit dus ook niet. Ik liet mijn laptopje daar achter in de hoop hem diezelfde week nog op te kunnen halen.
Nu bijna een week verder ben ik alles kwijt en weet ik nog niet of mijn laptop nog gemaakt kan worden.

Mijn laptop is de afgelopen 6 (?) jaar zo'n beetje mijn dagboek geweest, ik deed er alles op. Alles stond er op, van muziek, tot school spullen tot de laatste foto's van Stamp en Bo. Omdat nu ook alles gewist was betekend dat ik dit ook allemaal kwijt ben. Gelukkig heb ik een half jaar geleden ongeveer het een en het ander op de harde schijf van mn vader gezet, dus heb ik nog wel wat foto's. Maar zoals ik al zei van een half jaar geleden en dat is dus nu oud. Maar god zij dank zet ik altijd alles van school op mijn stick, als ik dat niet had gedaan had ik nu een heeeeeeéeeeeeel groot probleem gehad..

Ondanks dat het maar een laptop is en mijn hele leven er niet van af hangt of hij het nou wel of niet doet vind ik het toch wel vervelend.
Dit is dan ook een reden dat er de afgelopen week maar 2 posten online zijn gekomen, deze had ik toevallig al eerder ingepland.
Ik schrijf deze post op mijn vaders zijn werk laptop, deze post kan ik wel maken omdat ik hier geen zelf gemaakte foto's bij nodig heb. De post van morgen heb ik ook geen zelf gemaakte foto's bij nodig dus kan ik die als nog in plannen. Maar hier houd het dan wle op, voor nu. De rest van de week heb ik toch weer photoshop en eigen foto's nodig wat hier niet op staat.
Vandaar dat ik bij deze laat weten dat er nog 1 post op de planning staat en dan is het op.

Ik hoop met heel mijn hard dat mijn bijna beste vriendje nog gemaakt kan worden en nog stiekemerder hoop ik ook dat alles er nog op staat..
Het is jammer dat ik nu geen posten kan maken want ik had juist een winactie op de planning staan, maar daarvoor heb ik photoshop nodig en dat heb ik nu even niet tot mijn beschikking.

Dit is wat ik jullie even wilde vertellen.
Een lang verhaal over een laptop wat eigenlijk ook in 3 woorden verteld zou kunnen worden; Laptop is stuk.
En dan er in 5 woorden bij wordt gezegd; geen blogposten de komende tijd.
Maar ik doe dit niet, ik leg het haar fijn uit in de hoop dat jullie het snappen.
En ik denk wel dat jullie dat doen, want zo zijn jullie. Jullie snappen mijn stress en waar mijn grijze haren op dit moment van daan komen. Jullie snappen de titel nu vast ook wel.

Ik wil nog wel even 2 dingen zeggen; Namelijk dat ik jullie mega wil bedanken voor de lieve en positieve reacties op de blogpost over mijn opa. Dit deed mij werkelijk zo veel goeds, zo groot de twijfels van te voren waren zo groot mijn big smile was na het lezen van jullie reacties. En niet alleen op mijn blog maar ook vanuit mijn omgeving. Zo fijn! Zo lief! Zo super! Echt méga tof!
Dankjulliewel:)!

Ten tweede wil ik jullie ook alvast 1 klein leuk leuk dingetje verklappen, als laatste want hierna wordt deze post te lang;
Als mijn laptop het straks weer doet (want daar ga ik wel vanuit) dan staat er een leuk artikeltje op de loer met een hele leuke afsluiter. Het is iets met, tassen, leer en winnen.. Stay tuned!

Bedankt lieve lezers, ik hoop dat jullie nu snappen waarom het zo stil is!

Voor nu kunnen jullie op de hoogte blijven via twitter en facebook.
Volg je de twitter nog niet? ---> @labellafleur
Of heb je de facebook pagina nog niet geliked? Doe dit dan gauw ---> Ga naar de facebook pagina


Love && Enjoy

3 opmerkingen

  1. Dan wordt je toch wel weer op de feiten gedrukt hoe afhankelijk we eigenlijk zijn van die dingen. Ik zou zelf ook echt dood gaan als mijn laptop zou crashen. Misschien toch maar eens een externe harde schijf aanschaffen...
    Hopelijk wordt hij weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super vervelend van je laptop! Hopelijk komt het goed :-)

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen