Nails | My naturel naked nails

Iedereen heeft nagels, dat is 1 ding dat zeker is. Niet iedereen draagt nagellak, dat is ook 1 ding dat zeker is.
Logisch, want niet iedereen is het zelfde.
Omdat ik iemand ben die wel graag een leuk kleurtje of nail art op haar nagels draagt vertoon ik nauwelijks mijn natuurlijke 'naakte' nagels. 
Toch doe ik het voor 1 keer wel, 1 keer om jullie mijn naturel nagels van nu te laten zien.
Benieuwd?
Zoals jullie begrijpen, vandaag geen nailart of een mooi kleurtje. Nee vandaag ga ik het saai hebben over mijn naked nails.
Mijn nagels waarmee ik geboren ben, mee opgegroeid ben en al heel wat kleurtje op uitgeprobeerd heb.

Normaal gesproken draag ik altijd minimaal 1 laagje op mijn nagels. Of dit nou een doorzichtig laagje bestaand uit een nagel verharder of een whitener is of dat het een vel roze kleur is, dat maakt niet uit. Ze zijn gelakt en niet 'naakt'. 
Nu was ik afgelopen zondag ziek, toch had ik mijn nagellak eraf gehaald. Op het moment dat ik er een nagel verharder op wilde aanbrengen werd ik onderbroken (de details bespaar ik jullie), het komt er op neer dat ik de rest van de dag geen energie meer had om het nog een keer te proberen.
En daarbij liep ik dus rond zonder iets op mijn nagels.
Iets wat de afgelopen jaren eigenlijk niet is voorgekomen, laat staan naar school of stage. 
Deze week dus wel, tot mijn ergernis want mijn naked nails zijn helemaal niet leuk, het is veel leuker om er een kleurtje op te doen.. 

Maar aan de andere kant was het ook wel weer goed.
Af en toe je nagels even laten luchten is nog niet zo verkeerd..  

En aan de andere kant als ik nu de foto's terug zie, mijn nagels zien er gelukkig niet zo heel verschrikkelijk uit, al zeg ik het zelf dan.
Wel kan ik hier door, goed zien dat ik mijn rechter hand duidelijk meer en uitbundiger gebruik dan mijn linker. Wat uiteraard logisch is als je rechts bent en niet links, maar oke. 


Je ziet ook dat de 'french' randjes om ze zo maar even te noemen bij mijn linker handen ook mooier en duidelijker 'spreken' dan bij mijn rechter. Toch doe ik er bij beide handen evenveel aan.
Het is zelfs zo dat ik bijna altijd een vijl bij me heb, dit omdat totaal niet tegen scheurtjes en haaltjes kan.
Mensen uit de klas komen ook altijd naar mij toe als ze een vijl nodig hebben.

Dit waren mijn naturel naked nails!
Ik heb ze gauw weer on naturel en naked gemaakt en ze mooi gemaakt met een lakje!
Doei naked nails hello color nails! 

Wat vind jij van je naturel nails?
Verberg je je naturel nagels het liefst onder een mooi nagellakje of vind je het zonder ook wel prima?

Love && Enjoy 




4 opmerkingen

  1. Ik heb ze nu na lange tijd ook weer helemaal nagellakloos, toch wel erg kaal.. Je nagels zien er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nagels zijn moooooi! Zeker als je kijkt naar mijn nagels, die zijn flut. Leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik ben altijd zo jaloers op mensen met lange nagels, mij lukt het niet terwijl ik geen eens op mijn nagels bijt of iets in die richting..
    x http://modeaccro.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt mooie nagels. Zonder nagellak zien die van mij niet uit ;D

    BeantwoordenVerwijderen