Personal | Pictures of my life

Iedere 2 weken geef ik jullie een uniek kijkje in mijn leven.
Een kijkje achter de 'schermen' met foto's van wat ik zowel buiten het bloggen om tijdens school, mijn werk of in mijn vrije tijd doe.
Benieuwd wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan?
Klik dan gauw verder!



Voor ik begin, ik heb deze keer niet zo heel veel foto's. Dit omdat ik sinds vorige week een nieuwe mobiel heb en hier nog niet heel veel foto's mee heb gemaakt. Toch wil ik jullie een kijkje in mijn leven geven en dan maar met wat minder foto's.
Enjoy!

Vorige week vrijdag had ik een presentatie op school. Met een vriendin had ik samen een presentatie over dansen gemaakt.
Bij dansen horen dansschoenen, dus die nam ik mee naar school.
Zoals ik al vaker heb verteld vind ik ze echt lekker zitten, om deze reden was ik bijna met deze schoenen aan het lokaal uit gelopen en had ik mijn nike sneakers bijna laten staan..

Mama was ook vorige week vrijdag 25 jaar bij de HEMA. 
Een jubilleum, daar hoort uit eten bij! 
Inktvis ringen was mijn voorgerecht. 

Hoofdgerecht, ben even vergeten hoe dit ook al weer hete.
Tis vis, maar ik geloof dat, dat wel zichtbaar is, hahah. 

En een lekker ijsje toe. 

Omdat ik mijn tablet mee naar school nam en nog geen hoesje had was ik even snel langs de HEMA gereden voor dat ik naar school moest. Aangezien we daar geen hoezen hebben voor mijn tablet kwam mijn moeder met het geniale plan om te kijken of een 15 inc laptop hoes paste.
En het past, het ziet er nog mooi uit ook!

Nageltjes. I like!

Met een traan en een lach heb ik afscheid genomen van mijn stage.
Een stage waar ik een jaar lang ontzettend veel geleerd heb, ik kijk terug op een goed jaar.
Maar ben benieuwd wat mij nu het komende stage jaar (die vanaf volgende week begint en dan 3 dagen) gaat brengen. 

Toen ik eergister deze blogpost van Lisanne las, heb ik eigenlijk geen seconde getwijfeld en ben gelijk het 
e-book van Jip keijzer gaan downloaden.
Ik ben er gister in begonnen en ben eigenlijk gewoon weg niet meer te stoppen.
Wat een ontzettend lieve en goede jonge was/is dat!

Achter grond op mijn laptopje.
Ik ben verliefd.

Roze nageltjes. 

Afgelopen zaterdag was ik met de bus naar huis gekomen van het werk, ik moet dan altijd een stukje lopen.
Toen ik deze lucht zag ging ik steeds harder lopen.
Helaas was ik net niet op tijd binnen..

Avondje thuis, avondje niks want het was tijd voor die oh zo geweldig leuke film 
Burlesque!

Dit was hem weer, zoals ik al zei vrij weinig foto's deze keer.
Hopelijk heb ik de volgende keer wat meer foto's, ik ga mijn best doen!

Hoe was jullie week?

Love && Enjoy 

1 opmerking