Winactie | De winnaars zijn geworden..

Lees snel verder om te zien of jij een van de 3 producten hebt gewonnen!
Vorige week maandag zette ik een winactie in samenwerking met Fogan Cosmetics online.
Ten eerst wil ik hun bedanken voor deze samenwerking, want zonder hun had ik nu niet 3 van jullie kunnen blij maken met de prodcuten.

Nu het een week later is, betekend dit dat ik de winnaars bekend ga maken.

Blush 
Omdat de meeste meiden voor de Blush wilde meedoen heb ik voor de blush de fruitmachine gebruikt.
Uit de fruitmachine is 1 naam gekomen die de blush heeft gewonnen.
Omdat de winnaar niet binnen 48 uur heeft gereageerd heb ik een nieuwe winnaar getrokken.
De nieuwe winnaar is voor de blush is Floor!

Nagellak
Aangezien er 1 iemand mee deed voor de nagellak, was de winnaar niet zo moeilijk te bepalen.
De winnaar die ik de blauwe nagellak ga opsturen is MissLanghaar!

Oogschaduw
Omdat er niemand heeft mee gedaan voor de oogschaduw heb ik voor de oogschaduw geen winnaar.
Om deze reden ga ik hem weggeven door middel van een facebook winactie.
Dus wil jij als nog kans maken op de oogschaduw?
Kijk dan even op de facebook pagina!

Alle winnaars; Van harte gefeliciteerd!

Graag ontvang ik van jullie binnen 48 uur een mailtje met jullie adres!
Je kunt een mail sturen naar fleur957@gmail.com.

Niet gewonnen?
Niet getreurd er zal binnenkort vast wel weer een leuke winactie van start gaan.
En je kunt uiteraard nog kans maken op de oogschaduw door mee te doen aan de facebook winactie! 
Houd La Bella Fleur maar goed in de gaten!

Bedankt voor het mee doen!

Love && Enjoy 



1 opmerking