Inspiratie | Om op te eten

Er is zoveel lekkers.
Zo veel lekkers is niet goed, dus slaan wij meestal een rondje over.
Maar heb je er eigenlijk wel eens bij stil gestaan hoeveel lekkere hapjes er over de hele wereld zijn?
Hoe ze gemaakt worden en zo gemaakt worden dat je het niet kan laten staan?
Vandaag een inspiratie post met allemaal dingen waarvan jij nog net niet of misschien juist wel begint te kwijlen.
Lekkere dingen die gezond maar ook ongezond zijn.
Genieten jullie mee?
En eigenlijk; het hoeft niet allemaal zo ongezond te zijn!
Het kan ook best mooi en lekker zijn terwijl het wel gezond is.
Ik heb een paar mooie, gezonde maar ook ongezonde maar vooral lekkere plaatjes gezocht op we heart it.
Geniet zou ik zeggen!


Ik krijg hier letterlijk trek van.
Trek, omdat het er zo lekker en aantrekkelijk uitziet, wauw dat klinkt nogal fout.
Toch houd ik het maar bij het gebak van de HEMA die ik iedere zaterdag weer aan mijn neus voorbij zie gaan..
En houd ik het maar bij mijn halve bak druiven die ik bijna iedere avond naar binnen werk.

Wat is jouw favoriete gebak en fruit?

Love && Enjoy 




3 opmerkingen

  1. Aardbeien, mango en monchoutaart!!

    xx Rachèl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaahw heerlijk! Als ik daar naar kijk wil ik het allemaal opeten.. Lijkt me toch niet zo'n goed plan haha,.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah dat ziet er zo lekker uit! Alles met aardbeien vind ik lekker

    BeantwoordenVerwijderen