Lifestyle | Mobile covers

Mobieltjes zijn niet meer te missen.
Bijna iedereen heeft wel een mobiel; HTC, Iphone, samsung of nog een Nokia.
Het kan allemaal.
En voor allemaal zijn er ook heel veel mooie hoesje.
Je mobiel is het nieuwe 'sieraad', maar wat zijn de variatie's en ideen?
Vandaag ga ik deze vraag beantwoorden met een mobile covers inspiratie post.
Benieuwd?


Bijna iedereen heeft een mobieltje, zelfs opa's en oma's zijn er aan gewaagd.
Dat sommige nog geen vast internet er op hebben oke, dat kan nog wel.
Maar helemaal geen mobieltje? Hoe kunnen wij je dan bereiken?
Hoe kun je dan op de hoogte blijven van wat je vrienden doen of wat er in de wereld gebeurt?
Mobieltjes zijn niet alleen handig, maar ook nog leuk als 'versiering'.
Let's go!

Iphone.
Ik denk dat de Iphone het wint.
En dan in de zin van verschillende soorten en aparte hoesjes.
Van kraaltjes, tot veren en leuke afbeeldingen.
Het kan allemaal.
Ik denk dat er ook nog de meeste keus is voor de Iphone omdat ze het meeste verschillen in de prijs.
Hieronder een paar mooie iphone covers:
Samsung.
Als je samsung intypt bij Google, dan krijg je meer dan 100 verschillende hoesjes.
Samsung is denk ik het uitgebreidst qua telefoon soorten.
Daarbij heb je (naar mijn mening dan) meer variatie als het gaat om telefoon hoesjes.
Bij de iphone heb je de meest verschillende achterkantjes, maar bij samsung heb je ze ook nog gevarieerd in verschillende hoesjes; met of zonder kap (flip cover), kap van onder of juist van boven, of net zoals de iphone helemaal zonder kap.
Ook van Samsung heb ik een paar mooie hoesjes gevonden, dit zijn vooral heel veel hoesjes voor de Samsung Galaxy s3. 
Niet omdat ik die zelf heb, maar omdat die mij het meeste aanspraken: 

HTC.
Als laatste heb ik ook nog een paar mooie en handige covers opgezocht voor de HTC liefhebbers.
Ik heb zelf ook een HTC gehad voor ik de samsung kocht, ik vond dat daar wat minder keus voor was.
Laatst ging ik voor mijn broertje een nieuw hoesje kopen, een hoesje waarbij je hem erin legt en alles beschermt is. Dan word het al heel gauw een saai zwarte flip cover.. Iets minder keus als ik het vergelijk met de Iphone en Samsung.
Hier nog een paar HTC hoesjes;
Bron foto's: weheartit.com
Zelf heb ik dus de Samsung Galaxy S3. 
Als bescherming heb ik er nu een 'flip cover' omheen, deze is simpelweg baby blauw en was maar acht euro van de Xenos.
Zelf vind ik het altijd leuk om met hoesjes te wisselen, ik heb naast deze flip cover nog 2 gewone hoesjes van de Action in het wit en in het licht roze. Niet heel bijzonder. Maar ik twijfel, want die nieuwe flip cover voor deze Samsung ziet er ook wel heel mooi uit, alleen deze is wel al gauw weer boven de 20 euro als ik het niet overdrijf..
Ik vind de iphone hoesjes ook wel heel gaaf, maar ik twijfel altijd bij het zien van de hoesjes met kraaltjes/studs en steentjes achterop; dat houd toch helemaal niet lekker vast?
Het lijkt mij dat dat irriteert en schuurt, toch?

Ook is het leuk dat je nu ook steeds vaker je eigen hoesje kunt ontwerpen door middel van een foto er op te laten maken.
Dit kun je bijvoorbeeld doen bij de HEMA, zo creëer je helemaal je eigen hoesje!

Wat voor mobiel heb jij?
En heb jij hier een hoesje om heen, zo ja welke,  zo nee waarom niet?

Love && Enjoy 






6 opmerkingen

  1. Leuk! Ik vind de Iphone hoesjes altijd zo leuk, helaas heb ik zelf geen Iphone maar een Sony Xperia S. Op Ebay zijn gelukkig altijd wel wat leuke hoesjes te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hoesje met die Eiffeltoren! prachtig! Heb zelf een iPhone, dus ik ga zeker even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een iPhone 3GS, die heeft niet zoveel leuke hoesjes meer en anders zijn ze nauwelijks te koop. Da's wel jammer, maar iPhone 4 en 5 hebben wel enorm toffe hoesjes! En Samsung ook best wel. :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van Chanel zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met de eiffeltoren er op is echt zo cool! Hebben! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah so prettaaay! Ik word op ebay altijd verleid echt tientallen hoesjes te kopen... haha!

    BeantwoordenVerwijderen