Pesonal | Mijn nieuwe liefde

Inmiddels zij we alweer meer dan een week verder sinds ik jouw leerde kennen.
Van toen ik voor het eerst jouw zag op het scherm tot het moment dat ik je vast hield.
Wat ben je mooi, snel, handig maar vooral fijn!
Ik vind het fijn om 1 met jouw te zijn.

Je voorloper begon ik zat te worden. Die was niet meer zo mooi, luisterde niet goed naar mijn aanwijzingen en was alles behalve zo snel als jij bent.
Toen ging ik opzoek naar een ander.
Of ik vreemd ging? Nee, want ik had de ander nog steeds maar was wel aan het rond kijken.

Toen viel mijn oog op jouw.
Je viel me op omdat je alles bent wat de ander niet meer was.
Zo was jij mooi, heel dun, vooral vliegens vlug en luister je heel goed naar de aanwijzingen die ik je geef. Maar daarnaast, een van de belangrijkste dingen waarom ik voor jouw gekozen heb, je bent haarscherp!
En daar was ik naar opzoek, naar iemand die voldoet aan een lang lijstje met eisen.
Gelukkig was jij daar, je deed (en doet) aan mijn voldoeningen en het was liefde op het eerste gezicht.

I'm in love with you my darling, Samsung Galaxy S5.


Ben jij ook 1 met je telefoon?
Zo ja, wat voor liefde heb jij?

4 opmerkingen

  1. Ik ben behoorlijk één met mijn telefoon. Maar ik krijg dan ook erg veel mail en berichtjes via mijn blog en andere website binnen. Vaak ben ik te nieuwsgierig en moet ik ze gewoon even lezen. Gevolg is dus dat ik regelmatig mijn telefoon check op nieuwe berichten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven en wat een prachtige telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mijn GSM is super belangrijk. Ik heb sinds kort een half jaar een iphone 5. Normaal vond ik iphone te duur uit principe maar heb deze voor een prijsje kunnen kopen!

    x Karen
    http://dressinginlabel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier echt heel hard om gelachen haha, geweldig geschreven! Ik heb zelf de Samsung Galaxy s4, die bevalt ook prima! xx

    BeantwoordenVerwijderen