Christmas | De kerstnagels van 2014

Ieder jaar is het weer opnieuw een feest.
Wat zal ik dit jaar met mijn nagels doen?
Wordt het 1 kleur, een reuze nail art (die bijna altijd mislukken), iets met glitters of simpelweg kerst nep nagels?
Gelukkig heb en we pinterest die ons vaak al een heel eind op weg kan helpen.
En vandaag deel ik mijn favorieten voor de mooiste kerst nagels met jullie.

Kerst bestaat uit gezelligheid, mooie kleding, lekker eten en een sfeervolle omgeving. Dit alles gepaard met mooie nagels maakt het natuurlijk helemaal af. Je handen zijn tenslotte je visite kaartjes!
Voor dat ik jullie vol stouw met allemaal mooie voorbeelden die ik vond op pinterest, lijkt het mij handig om even een paar dingen op een rijtje te zetten als basis.

De kerst kleuren combineren
Al jaren hebben we een aantal kleuren die bij kerst horen. Dit zijn simpelweg de kerst kleuren; rood en groen. Vaak gaat die gepaard met wat zilver, goud, wit en glitter. Toevallig doen deze kleuren in combinatie het vaak ook goed op je nagels.
En dat kan al met een paar kleine en simpele stappen een prachtig effect geven.
Even een paar simpele voorbeelden:

- Wil je iets leuks, maar heb je geen inspiratie of de handigheid voor een nail art? Mix dan gewoon een paar van de bovenstaande kleuren door middel van stipjes en streepjes. Et Voila, daar zijn de kerst nagels!

- Wil je wel een ingewikkeldere nail art maar ben je er simpelweg niet zo goed in (uitschieter hier, uitschieter daar ect)? Koop dan via internet (konad) of van essence een stampy setje. Gebruik een mooie kleur voor de basis laag en een heftige kleur voor de stempel, gooi er nog een mooie glitter laag overheen en klaar is kees!

- Heb je gewoon zin om met deze bovenstaande kleuren te spelen? 
Maak er dan ombre kerst nagels van; gebruik wit als basis kleur, de rode en groene kleur met een sponsje aan (sponge- of schuur-sponsje (uiteraard dan wel de zachte kant)) en gooi er als laatste nog een subtiel zilveren of gouden glitter laag overheen! Jij bent helemaal klaar voor de kerst!

En nu in foto's
Maarrrr...
Ik begon deze post natuurlijk omdat ik jullie mijn favoriete van Pinterest wilde delen.
Dus als je aan de bovenstaande voorbeelden slash ideeën niet genoeg hebt of gewoon inspiratie wilt opdoen kijk dan even gezellig mee!



Zo, dat waren wel de nagels die nog redelijk na te maken zijn.
Zoals je wel ziet hoeft het dus helemaal niet ingewikkeld te zijn.
Keep it simpel; it's Christmas time!

Wat ga ik met mijn nagels doen?
Ja, dat is ook nog even een puntje.
Sowieso word het wel iets met gellak aangezien ik vorige week weer 4 nieuwe lakjes heb binnen gekregen.
Tegelijkertijd is het ook een grote kans dat ik iets met glitters ga doen, maar hoe en wat?
Daar ben ik nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk gebeurt dit pas op het laatste moment.
Of ik beslis eerder en op het laatste moment dwarrelt er nog een ander idee naar binnen.. besluiteloos kun je het ook wel noemen.
Ik hoop jullie er wel op tijd uit zijn, helemaal met de bovenstaande ideeën!

Wat worden jouw kerst nagels van 2014?

2 opmerkingen

  1. these are so cute! love the one with the christmas lights and the one with the santa belts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, mooie inspiratie! Ik weet nog niet precies wat ik ga doen met mijn nagels voor kerst.. sowieso iets met glitter: maar wat? xx

    BeantwoordenVerwijderen