Christmas | De mooiste ervaringen in een fotoboek

Nu het bijna kerst is gaan we ook langzaam terug kijken op het afgelopen jaar.
Afgelopen jaar was een jaar vol hoogtepunten. Zo was de reis door Thailand een van de grootste en mooiste hoogtepunten van 2014 voor mij.
Gelukkig hebben we een heleboel foto's gemaakt.
Foto's die ik heb gebundeld in een zelfgemaakt foto boek die precies op het juiste moment kwam.
Benieuwd naar dit fotoboek?
Inmiddels al weer een half jaar geleden kwam ik in contact met Webprint.nl, dit was precies op het juiste moment! Ook al moesten we nog op vakantie, ik was al dol enthousiast omdat ik van plan was een heleboel foto's te maken. Zoals jullie in deze posten hebben kunnen lezen, zijn deze foto's ook aardig gelukt. Maar in plaats van dat ze op de laptop blijven staan heb ik de leukste, mooiste en bijzonderste samengebundeld in een fotoboek!
Afgelopen week was het dan zo ver; het fotoboek werd bezorgd.



About Webrpint.nl
Webprint.nl is een mega uitgebreide site waar je mega veel kanten op kunt met je foto's. Van kaarten tot albums in verschillende maten, wanddecoraties en foto geschenken en agenda's.
Dit is allemaal helemaal zelf te maken door middel van het programma waar deze site over beschikt.
Ontzettend uitgebreid dus en ook voor leuke prijsjes!


Het fotoboek
Omdat ik een heleboel foto's heb en de meeste wel wilde gebruiken koos ik voor een fotoboek.
Buiten het feit dat je keuzen hebt in de maten van het fotoboek, kun je ook kiezen uit liggend, staand, vierkant of Magini. Ik koos voor een vierkant boek omdat mij dit het handigst leek. Daarnaast kun je ook nog kiezen wat voor papier je wilt, ik koos hier voor hoogglans papier zoals je wel kunt zien op de foto's. En dat is nog niet alles, je kunt namelijk ook nog kiezen wat voor kaft je wilt. Hier koos ik voor een Luxe foam kaft. Dit omdat we bij het andere boek, dat mijn moeder heeft gemaakt, een harde kaft hebben en ik wel benieuwd was hoe dit uiteindelijk zou worden.
Zo bedacht, zo gemaakt en zo bezorgd.

Wat ik er van vind.
Of ik blij ben met het boek?
Ja zeker, een fotoboek is toch altijd leuker dan dat je alle leuke foto's via de laptop moet laten zien.
En daarnaast heb je een fijn overzicht en blijft het nu voor altijd een herinnering waar je even in terug kan kijken als je daar behoefte naar hebt.


Over de kwaliteit ben ik ook goed te spreken. De mensen die ik het boek liet zien waren ook erg enthousiast. Ze vonden (net zoals ik) de kaft apart maar wel erg mooi!


De bladzijdes vind ik ook erg mooi geworden, de foto's zijn goed scherp en ze zien er gelikt uit.
Al vind ik het wel jammer dat er niet nog een witte bladzijden tussen zit als je het boek open slaat. De foto's beginnen gelijk al op de achterkant van de kaft, maar misschien heb ik hier zelf niet goed op gelet.

Met het maken van het foto boek had ik overigens wel iets meer moeite. Het deed namelijk niet altijd wat ik wilde en je moet er echt even in komen. Maar, als je het eenmaal een beetje door hebt, kun je er wel goed mee aan de slag. Een pluspunt vind ik dan ook dat je, in de balk waar je de foto's upload, ook ziet door middel van een vinkje welke foto's je al eens hebt gebruikt. Zo hoef je niet steeds terug te bladeren en dat maakt het dus weer een stukje makkelijker!

Al met al; ik ben zeer tevreden met fotoboek!

Heb jij ervaring met Webprint.nl?
En wat doe jij met je foto's van vakantie? Bundel die je het liefst ook in een fotoboek of laat je ze lekker de computer staan?






1 opmerking

  1. Heel mooi Fleur, tof!! Mijn ouders hebben ook zo'n soort fotoboek van hun reis naar Thailand laten maken, altijd tof om die foto's terug te zien! Alvast een hele fijne kerst! xx

    BeantwoordenVerwijderen