Nails | Oud en nieuw nagels: Shinend het jaar uit!

Het is al weer even geleden dat ik een nagellak blogje online plaatste.
Dit was niet omdat ik het niet meer leuk vond, maar simpelweg omdat ik geen lakjes had die ik speciaal wilde delen.
Vandaag breng ik daar weer even verandering in. Want er zijn een heleboel nieuwe (gel) lakjes bij gekomen en ik heb mijn nagels nieuw jaar proef gemaakt.
Dus ben je benieuwd naar mijn oud en nieuw nagels?
Lees dan gauw verder want het zijn echte pareltjes!

Een paar weken geleden werd mij een nieuw merk aangeraden. Gel polish van Quida. Een stuk goedkoper en eigenlijk net zo fijn. En dat is zo. Het ziet er mooi uit, er is veel keus in kleur en ik vind het prima werken.
Helemaal blij ben ik met de 8 nieuwe kleurtjes die wij (mijn moeder is er ook gek van) hebben aangeschaft.
Toen ik afgelopen zondag weer een van de nieuwe lakjes ging uitproberen werd ik overweldigd door de combinatie die daar uit kwam.
Wat een mooie combinatie vind ik dit zeg!
Niet heeeeeeel opvallend maar ook zeker niet saai!


Voor de basis kleur gebruikte ik een lakje dat ik al een tijdje had staan van Kiss. Een prachtig mooi baby roze kleur die mooi en vooral heel degelijk is.
Omdat ik er een glitter laag overheen wilde doen, heb ik hier van maar 1 laag gelakt.
Prima te doen want je ziet geen lege plekken!


Vervolgens ging ik verder met de glitter lak. Deze had ik van te voren nog niet geprobeerd dus ik was reuze benieuwd. Met 2 dunne lagen glitter was ik meer dan tevreden!
En wat shine ze zeg, echt wauw!
Ik vind ze echt zo mooi!

Welke lakken ik heb gebruikt:
Base coat van Kiss
Basis kleur baby roze (GPO 07 - Petal) van Kiss
2 lagen Quide gel lak (nmr 82)
Top coat van Kiss.

Met wat voor nagels stap jij morgen 2015 binnen?
En uiteraard: wat vind je van mijn nieuwe pareltjes?

4 opmerkingen

  1. Super mooie kleur en ook die glitters <3
    Ben stiekem wel jaloers op jouw nagels, haha
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik deze niet gezien toen ik je zag? Ik vind hem echt heel mooi! En net zoals Susan zegt, ik ben jaloers op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, mooi kleurtje dit! Leuk met die glitters!

    BeantwoordenVerwijderen