Personal | Kwebbelen: Bedrijfsfilm, stage en Serious Request 2015

Zo hoi! Joehoeee! Het is vakantie! Of nee, schooljaar 2015 zit erop! Over iets meer dan anderhalve week zitten we gewoon in 2016! En omdat ik de persoonlijke praatjes altijd ontzettend leuk vind om te lezen op andere blogs, leek mij dit een goed moment om het zelf ook eens te doen. Ik vertel je dan ook graag over de afgelopen week en over wat er nog komen gaat. Al benieuwd?


Ja, het was me een spannende tijd zeg. Met name de afgelopen weken heb ik behoorlijk lopen stressen. Want daar ben ik gewoon ontzettend goed in. Nee, maar van stage mails eruit gooien, sollicitatie gesprekken voor stage en daarnaast ook nog eens een bedrijfsfilm in elkaar zetten is niet het minst stressvolle dat er is kan ik je vertellen. En dan is dit nog maar even kort samengevat.

Bedrijfsfilm van de brandweer
Laat ik even beginnen met het project van de afgelopen weken wat voor behoorlijk wat stress heeft gezorgd (onnodige stress achteraf gezien aangezien wij alles prima op een rijtje hadden, maar oké). We moeten namelijk voor school een bedrijfsfilm maken. Van A een bedrijf zoeken dat door ons een bedrijfsfilm wil laten maken tot Z geedit en al op cd. Wij hadden gelukkig al vrij snel een bedrijf; de brandweer. Waar we in eerste instantie de heldhaftige kant (brandjes blussen ect) in beeld wilde brengen, kwamen we al snel tot de conclusie dat de andere kant van de brandweer (want wat doen ze als er geen brand is of als er geen paard in de sloot ligt?) misschien nog wel interessanter was. Zo doende zijn we vorige week maandag een hele dag op de brandweerkazerne aanwezig geweest. En oh, wat was dit een geslaagde (draai) dag! Van spierpijn in de buik van het lachen tijdens het interview tot de adrenaline die er bij komt kijken als ze tijdens het sporten moeten uit rukken voor een vlam in de pan en de gesprekken tijdens de lunch en het avond eten. Zo leuk om een keertje mee te maken! Ik heb trouwens ook de grootste lol tijdens het editen, lig continue in een deuk. Ja écht leuk!

Waar het zoeken van een stage zo mijn ding niet is
Naast de dingen die we moeten doen voor school moeten we ook een stage zoeken voor eind januari. Waar je bij mijn vorige opleiding gewoon ergens neer gepland werd, moeten we het hier helemaal zelf zoeken. Op zich leuk, maar het brengt wel de nodige stress (nog meer stress, zo leuk als je een behoorlijke stress kip bent) met zich mee. En van die sollicitaties krijg ik helemaal de zenuwen. Wie dat heeft bedacht.. Nee, achteraf gezien viel het vest wel mee. En gelukkig heb ik inmiddels ook een stage waar ik eind januari begin. En weetje? Ik heb er gewoon dikke vette zin in!

Serious Request
Zoals ik in deze post al vertelde ga ik dit jaar weer naar Serious Request. Nog beter gezegd; morgen (dinsdag) vertrek ik samen met een vriendinnetje naar Heerlen om daar de toerist uit te hangen en mee te feesten en genieten tijdens Serious Request. Ai en wat heb ik daar zin in! Even twee dagen niets anders doen en nergens anders aan denken dan alleen maar leuke dingen doen, veel muziek en gewoon gezelligheid! Gaan er toevallig nog meer mensen op dinsdag of woensdag heen

Zo, het is geloof ik iets langer geworden dan ik had ingecalculeerd.. Ik geloof dat ik het gewoon allemaal even kwijt moest. Bedankt trouwens, als je deze 593 woorden allemaal gelezen hebt, haha!


Wat hield en houd jouw de laatste tijd bezig?

Geen opmerkingen