Lifestyle | Hoogtepunten week 08; Kapper, Lady & Ed Sheeran

Er zit weer een week op en dus is het tijd voor weer een nieuw blogje met hoogtepunten van de afgelopen week. En afgelopen week had ik vakantie en heb ik dus andere dingen gedaan dan in een 'normale' week! Benieuwd wat de hoogtepunten van vorige week waren?



- Mijn week begon goed! Ik had namelijk sinds een lange tijd weer vakantie! De afgelopen vakanties liep ik stage waardoor ik dan wel een paar dagen vrij had maar voor als nog ik het niet echt een vakantie vakantie kon noemen. Nu ik weer fulltime naar school ga is dat dus weer even omgedraaid. En ondanks dat ik twee dagen heb gewerkt voelde dit toch wel weer als een ouderwetse vakantie. En ik moet je zeggen; dat is best fijn!

- Afgelopen week schreef Liset een artikeltje over iets dat al weken door mijn hoofd spookte. Namelijk over dat het lijkt alsof iedereen de grens tussen prive en deelbaar steeds verder weg leggen omdat wij met zijn alle zo lekker nieuwsgierig zijn. En dat persoonlijke artikeltjes dan dus (vaak) beter scoren dan bijvoorbeeld lifestyle artikeltjes. Waar ik mij dan afvraag of er überhaupt nog een grens is tussen prive en online schreef Liset deze vragen uit en beantwoordea daarmee mijn gedachtes. Het was bijna een beetje creapy maar wel ontzettend fijn om te lezen dat ik dus echt de enige niet ben die dit opvalt en afvraag!

- Ik had ook weer even tijd om naar de kapper te gaan! De laatste keer was in de kerstvakantie en toen had ik het grijs/wit blond laten verven. Iets waar ik nog steeds geen spijt van had maar toch was ik er ook wel weer klaar mee. Ik wilde nu weer iets meer terug naar mijn eigen haarkleur (soort van donker blond) waardoor ik minder snel geïrriteerd zou raken aan de uitgroei.. Zo bedacht zo gedaan en nu ben ik dus geen platina blondie meer maar het komt nu tegen de bruin/warm donker blond aan. Het is even wennen (iets met in de spiegel twee keer moeten kijken voor je beseft dat je het zelf bent?) maar ook wel weer leuk! Tegen de zomer gaan we wel weer terug naar wit.

- Woensdag had ik voordat ik naar de kapper ging met een vriendinnetje afgesproken om te gaan lunchen. Weer bij Van Der Valk. Of je komt er nooit of je komt er twee keer in één week.. Ach ja, maar het waard dus mij hoor je niet zeuren!

- Vrijdag avond was Ed Sheeran te gast bij RTL Late Night. Iets wat ze al vrij vroeg aankondigde en waar ik stiekem ook wel naar uitkeek. En dat was het waard. Wat een fijne uitzending! En wat is het toch een leuke personality! Net zoals ik vorige week ook al zei kan ik niet wachten tot het 3 April is!

- Sinds deze week heb ik ook weer een beetje van mijn weekend terug. Iets waar ik best wel veel waarde aan hecht aangezien ik, als ik al vrij had op zaterdag, het vaak met een reden was. Dat is sinds deze week dus anders want ik ga nu om de week werken. Waar de meeste studenten alsmaar meer gaan werken ga ik dus iets minder.. en of ik het erg vind? Nee want ik heb er zelf voor gekozen en kom er nog steeds gewoon mee rond. Stiekem ben ik dus wel een beetje heel blij met de keuze en dat ik, nu ik dit typ, op de zaterdag ochtend (wat normaal dus nooit voor kwam) geen haast heb en kan doen wat goed voelt.


- Zoals ik vorige week vertelde hebben wij dus een nieuwe bank. Waar Lady voorheen 600 meter van de bank af ging liggen (want stel dat ze dicht bij je zou komen zitten..) bedacht ze zich nu dat deze bank wel heel erg lekker ligt.. En dat is nu net niet de bedoeling. Zo kwam ik van de week thuis en lag madame languit op de bank alsof er niks aan de hand was. Oh en dan nog een klein hoogtepuntje van de afgelopen week als het om Lady gaat; het is zo schattig als ze naar buiten gaat 'staan' kijken. Ze doet het dagelijks maar iedere keer smelt mijn hart.


Wat waren jouw hoogtepunten van vorige week?

1 opmerking

  1. Hele leuk blog heb je en wat een fijn artikel.
    Ik moet de aflevering van RTL late night nog even terug kijken, want ik ben ook echt fan ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen